2011年2月1日 星期二

國金軒@尖沙咀 - 離星甚遠


地址 : 尖沙咀彌敦道118-130號The Mira3樓
電話 : 2315 5222
消費 : $400/head (ie total $15,600)
整體評價 : fair 

jan 24, 11,3圍人(約39人)來食,攪手安排咗 :

1) 前菜小食
-薯仔粒不辣,腍度適中
-青瓜爽脆,帶點麻油香,不錯

2) 脆皮燒腩仔
-sorry,張相out咗focus
-皮脆,肉可以鬆化點就perfect

3) 花彫醉乳鴿
-外設小兜花彫,食時再淋上去
-食咗2個唔同位置
-肉質不嫩

4) 蜜汁叉燒
-這個好味
-有肉質,有蜜味

5) 桂花糖脆鱔球
-沒有樸上很厚的粉,所以咬下唔會硬
-鱔球很肥美,沒有泥味
-都不錯

6) 北京片皮鴨
-見到隻鴨光亮又漲卜卜
-上枱後,因為我哋影相嘅時間太長,所以食時隻鴨已唔熱了
-第1次見個粉皮有3隻色.........大家都估唔到綠色皮同橙黃色皮其實喺+咗d咩落去
-有食友叫我包之前聞吓喺咩嚟先........綠色皮........味道有點清新,可能喺青瓜呱?_?
-粉皮薄又帶煙韌,軟又唔乾
-配料比平時的多,我夾咗青瓜條,大蒜條,紅椒條同蘿蔔條包住鴨肉1齊食
-難得可以食到鴨肉味..........現在好多地方食片皮鴨,d肉都食唔到鴨味了
-隻鴨脂肪唔多,所以包埋嚟食,唔會成口油
-我食咗3片,剛好每隻色嘅粉皮1片

7) 西施炒蝦仁
-攪手跑來話比我哋聽,喺菜單上+咗呢道店方話喺signature
-大家1見到個樣,就不其然諗起明x嘅名菜
-聽到身旁食嘅食友食咗1啖之後,同佢格離嘅食友講 : "哎.......仲匹咗咁多比你添"..........我就知呢味真喺幾"signature"吓喇..........hahaha
-食友嫌佢唔滑,但對我嚟講,致命傷喺好"糊"口,好似+咗好多生粉呀,奶之類令佢凝固咁,所以口感不自然,又粉粉哋
-蝦倒是很爽的
-食友笑說會比多粒星佢...........我當然明白喺咩星啦..........hahaha,但對面嘅食友真喺以為佢講緊米芝蓮3星...........比咗好多提示佢..........."究竟掉咗邊粒星...........左邊定右邊呢"...........佢諗咗好耐都喺仲未收到........佢旁邊嘅食友幾乎要叫侍應拎個冰桶嚟"亨"佢...........最後寫埋比佢睇...........原來佢未聽過呢個term..........真喺清純呀.........hahaha..........佢仲要撐,話席間其實有人喺唔明嘅...........如果我坐佢格離,我1定會叫佢"算把啦"...........

8) 柚子汁燒鱈魚
-柚子汁味道好濃,亦好熟悉,好似現成嘅韓國柚子蜜咁,唔似自家調製
-鱈魚啖啖肉,不過唔會有咩魚味
-底層喺炸薄南瓜片
-ok啦

9) 巴馬火腿竹笙卷
-大家諗住fusion西式火腿,其實都喺中式火腿
-不過竹笙被燴入味
-其實味道不錯呢

10) 翡翠金環
-個芋蓉金環皮口感煙韌,我仲諗住會好似芋角般鬆化
-麻麻哋

11) 金牌炸子雞
-呢隻雞得呀
-我唔喺即刻挾嚟食,但個皮仲脆
-皮薄,脂肪不多,最重要真喺有雞味,都尚算嫩滑
-難得

12) 龍門炒米粉
-炒得好乾爽,入口1d都唔油,不過味道不突出
-可能已好飽下,所以食唔晒


13) 火鴨水晶粉
-水晶粉帶煙韌,湯底清甜
-不過真喺好飽,否則會encore多碗

14) 藍莓紫米軟糍 + 火龍果香芒軟卷
-呢2個中式甜品,味道普通
-因為唔喺每人1粒,多謝身旁的食友讓我食埋佢嗰份

15) 奶皇菠蘿包
-又1普通之作,個奶皇餡都ok的


後記
1) 枱上的花decoration
2) 尖沙咀店的國金軒無論食物或服務都有很大改進空間.........攪手都叫我哋自己評吓佢嘅水準.........坦然對佢有點失望
    

點樣去???
1) mtr尖沙咀站b1出口.............美麗華酒店出口

4 則留言:

  1. 竟然有人仲清純過我?!?!

    回覆刪除
  2. 我都覺得IFC個間水準高幾班

    回覆刪除
  3. 自從上年對雲陽閣大失所望之後 除左公事唔會去 the mira 食

    回覆刪除
  4. 上星期日去了IFC國金軒,都要俾多粒星佢,前菜和小食好好味,但所有主菜都咸過頭,薑湯湯圓則甜到死,貴夾唔好食。 之前食過幾次,三次好食,一次麻麻地,今次超差~~

    回覆刪除