2010年10月15日 星期五

Green Waffle Diner@soho - skillet好味d

地址 : 中環嘉咸街35-39號地下
電話 : 2887 9991
消費 : $105/head (ie total $210)
整體評價 : fair與good之間 (計埋價$$$$因素) 

oct 08, 10, 2人嚟, 叫咗 :

1) set dinner ($118+$17+$2)
i) fresh green salad
-因有炸過嘅煙肉碎,又有車厘茄,所以味道也不會過清

ii) spicy tomato sausage  skillet
-主要喺薯仔粒,洋蔥,紅椒同腸
-2隻蛋喺流心的,最鍾意
-幸好不太辣,我都接受得到
-唧埋茄醬同食,不錯又飽肚

iii) half classic waffle with fresh fruit+ice cream
-因將雪糕球upgrade上movenpick嘅maple walnut,所以+$17
-waffle好鬆,但就沒有實在感,呢款唔喺我喜歡嘅style
-雪糕球唔大

iv) ice lemon tea
-凍飲關係,要+$2

2) berry waffle delight ($48)
-再選多款waffle試吓
-今次無upgrade到個雪糕,要咗佢本身跟來的,揀咗傳統嘅vanilla味


後記 
1) 多謝友人請食飯

2) 店內環境




3) 嗰晚fri好爆........聽到店員之前同等位嘅客人講我哋呢枱只欠個waffle未食...........所以食完就走人了........女店員都有同我哋講唔好意思........如果平時無人等位,喺可以繼續坐

4) 雖然這裡嘅waffle唔喺我杯茶,不過喺soho區............$100多元1個食得飽嘅dinner,已是好抵食了~~~ 

點樣去???
1) 上中區行人電梯...............去到呢個樓梯落去(寫住擺花街,結志街,閣麟街)


2) 落到地下向右前方行..........對面就望到doxx,dymocks.........唔洗過馬路
3) 去到街口.........向前過埋小馬路........去到望到對面喺god呢個位
4) 就會見到右面有呢條巷........轉落去........行幾間舖就喺



1 則留言:

  1. 呢度既 waffle 都唔啱我,可能真係人地講既美式 waffle 與我們食開既分別,不過其他,尤其 skillet 真係唔錯

    回覆刪除