2010年10月10日 星期日

友人整餅

oct 02, 10............友人又整咗餅

1) 牛油cookies
-個chip & dale公仔好cute呀.............其實友人喺特意整咗5-6包比小朋友食...........其他人都無份..........小朋友有得食,我無得食.........呢個情況根本無可能發生...........所以乘小朋友唔留意.........我就攞咗佢1包,放咗落手袋..........hehe..........就算小朋友都喺咁話格喇

後段友人b話比小朋友聽我攞咗佢d曲奇..........佢即刻用9秒9嘅速度跑來............好天真咁問我 : "d chip&dale曲奇呢?".........我就將佢嗰幾包比佢..........佢當然唔知有1包喺我手袋啦...........之後好開心咁坐番埋位~~~

1包有2片.........我叫小朋友請我食...........佢只肯請我食2隻耳仔嘅部份咋~~~"你食佢對耳仔鴉~~~"順手想將曲奇伸入我個口度.............hahaha

2) 奶黃月餅
-友人見上次我post過homemade奶黃月餅............幫佢攞咗個食譜後..........佢就試整............外型都唔錯...........裡面餡嘅味道都ok.........不過奶黃餡嘅質感就有部份黏埋1齊,不是鬆開的.........所以唔算合格~~~

1 則留言: