2019年5月27日 星期一

澳門10小時 - may 25, 2019

may 25, 2019 (sat)

轉咗飲食習慣之後.............已2年無返鄉吓...........may 25, 2019 (sat) 即日來回.............今次喺中同探親團

今次我哋1行5人喺上環信德出發...............坐11am嘅turbojet (來回hk$340/人).............第1次遇到delay...........比原定遲咗20 mins開船



好耐都無踏足過澳門碼頭................因為上次唔見咗身份証.............補領後..............我無咗e道入境嘅record.............要再申請過先得...............咁就要去排counter................其他人要喺外面等我

過咗immi後...............我第1件事就喺去買sim card..............因為我有上網病..............之後可以hot spot share比中同.............24 hrs無限喺hk$40

澳門之友已喺入境大堂等緊我哋...............友人包咗架7人車連司機...............hk$2,000/日...........架車好新又乾淨..............不過派咗個好廢嘅司機..............因為佢竟然唔知婆仔屋喺邊 (嚇呆..........嗰度喺澳門人地標之1)..............開口嘅廣東話滿有口音.............原來佢平時車人出入大酒店,機場,碼頭多...............佢落咗嚟澳門~2年.............最後澳門之友全日要帶晒司機路................兼教埋佢我哋落車之後佢泊去邊!!


lunch

澳門之友已安排好晒我哋全日嘅活動...............嚟lunch先..............好肚餓啦!!.............友人訂咗Albergue 1601............呢度我~5年前嚟過.............嗰時我正值突發性感冒 (鼻水狂流不止)..............食完之後我味精病發作

但今次佢味道好好多...............今日喺我嘅破戒日.................樣樣都好味👍👍👍

cheers

1路食飯...............1路玩宜家好hit嘅snapchat.............呢餐團友幫我哋每人影細路版

喺食甜品前...............澳門友人嘅老公突然嚟到.............join咗我哋吹咗1陣水


買手信

上返車之後................我哋去議事亭..............睇吓流動版潘榮記有無開 (之前佢個舖位賣咗.............現只得亞仔keep住擺街檔)..............行到去噴水池位已聞到香氣..............肯定佢有開檔..............大家即時行快幾步

我買咗2盒.............味道無變..............蛋香,厚度仍在...............因為要入盒..............所以唔喺熱貨...............友人們買散裝............所以我食佢哋幾塊熱貨~~

第2站我哋行去最香...................好多人排..............我只喺買咗2樽迷你杏仁餅 (好似@hk$25).............有微炭香…………可能我口味改咗.............覺得偏甜.............食2-3舊還可以嘅~~


路環

下1站................我哋入咗路環...............離開1吓巿區...........以前我都鍾意入路環…………食葡撻同行吓

我哋邁向路環嘅custom...................旁邊有條斜路上.................沿路喺1連串荒廢咗嘅船廠...............友人話政府諗緊點樣將佢活化


tea

終於嚟到目的地漢記咖啡...................好多人............要等位.............我就周圍影吓先.............佢最出名就喺手打咖啡............因為我飲唔到啡............所以無試.............但睇樣.............好對辦.............友人講喺手打關係..............所以糖喺1個關鍵元素............最多只可叫少甜............做唔到走甜

當中製作需時..............所以我哋又玩snapchat影男人樣同女人樣...............d男人相好攪笑.............有個似馮德倫.............有個似姚兵


氹仔

去晃記先因友人們要入貨

我哋發現有間蝦毛元素嘅精品店..............有部份團友跌$$$$

都有唔少graffitti


dinner

友人book咗西灣嘅法國紅酒學會 (要member先book到)…………環境1流…………好歐洲式decoration…………好似保育建築物咁.................staff帶我哋周圍去參館...........影吓相..............仲上埋天台.............如果有煙花睇...............呢度簡直無得頂呀!!!!

我無帶power bank.............又無帶電話adaptor............所以就算有人有power bank..........個頭都唔啱插入我部手機.............以下嘅相都喺借友人們嘅

我哋食飯間房

其他地方

天台

食物就我自己覺得lunch嗰餐好味d...........呢餐個羊排得.............羊so肉嫩

我哋有傾過10月公眾假再去新+坡探親..............不過呢次我要pass啦.................明年想easter時間group埋多d中同1齊去濟洲

食到~9:30pm.............我哋要上車去碼頭搭10pm船......................澳門之友就送埋我哋去大堂...............今日安排得好好呀!...............試咗2個新食肆.............多謝晒呀~~~👍✌💖

沒有留言:

張貼留言