2015年4月4日 星期六

Whiplash - 鼓動真我


mar 08, 2015 (sun) 睇碟

受寫作事業失敗的父親影響,19歲Andrew(Miles Teller飾),一心想成為東岸爵士樂鼓神,因為不知美夢能否成真,唯有日練夜練… 某夜苦練之際,竟被校內的魔鬼導師Terence Fletcher(J.K. Simmons飾)賞識,獲安排到旗下的校內爵士樂隊。Andrew愈在打鼓上追求完美,跟全世界距離便愈來愈遠,惟獨跟Terence愈接近,但Terence的瘋狂性格,亦同時在破壞這段師生關係,Andrew漸漸變成世上最孤獨的人。

安德魯終於踏上著名的卡內基音樂廳(Carnegie Hall)大舞台,這最後一戰,可能令他成為全國最偉大的少年鼓神,亦可能令他步入真正瘋狂!

導演 : Damien Chazelle


後記
本片喺2014年10月嘅出品.........全套片大部份喺圍繞每天嘅練習..........只喺有少少感情線........所以內容同場景都會比較狹窄............會有少少悶~~~~而且當日同友人們1齊睇.........佢哋大部份都無興趣睇............圍埋吹水.................所以我嘅背景好嘈!

沒有留言:

張貼留言