2015年4月16日 星期四

無常人生 : 奈良美智畫展

mar 16, 2015 (mon)....................去咗睇呢個畫展life is only one : yoshitomo nara............展期為mar 6 - jul 26, 2015 (www.nara.asiasociety.org.hk)..............費用全免............有時間可以去行吓了解吓

個展館喺麥禮賢夫人藝術館 (前軍火庫a舊址)............我覺得都少迂迴先搵到

喺畫展內不准拍照............亦唔准帶袋入去.............要暫存出面counter.........d畫分喺3間細房內..........作品唔喺真喺咁多............眼大大嗰d作品...........令我諗起前排有套真人真事嘅電影 - big eyes............每間房都駐有食蕉............佢哋好盡責,"目及"得好實.............確保無人偷偷影相/破壞作品

第1次去亞洲協會香港中心 (之前聽都未聽過)...........喺香港公園上嘅british consulate附近 (我入咗去問食蕉路........我相信好多人問過佢............所以我只喺講咗亞洲協會............佢已指示我繼續向前行到尾就喺)

睇完個畫展之後..........就順便行吓呢個前軍火庫舊址同個空中花園


沒有留言:

張貼留言