2015年4月20日 星期一

seoul/ day 1-3 : mar 19-25, 2015

旅程overview

mar 19, 15 (day 1) : 香港 --> 飛往仁川 (incheon) (住 - yoo's family guesthouse)
mar 20, 15 (day 2) : 昌德宮 (外圍) --> 北村韓屋 --> 仁寺洞mall (住 - yoo's family guesthouse)
mar 21, 15 (day 3) : 梨花女子大學 --> 弘大flea market (住 - shinchon ever8 service residence)
mar 22, 15 (day 4) : leeum (住 - shinchon ever8 service residence)
mar 23, 15 (day 5) : 梨花洞壁畫村 --> n tower (住 - shinchon ever8 service residence)
mar 24, 15 (day 6) : ddp (住 - shinchon ever8 service residence)
mar 25, 15 (day 7) : 仁川機場 --> 飛回香港


基本package
喺2014 new year eve左右.........買咗expedia.com嘅flight + 4 nites hotel package..........坐korean air..........成為hk$4,356/人


酒店
今次會住2間酒店..............1間連expedia.com.hk個package訂咗..........韓屋就thru booking.com.........因為想住吓


時差
香港慢韓國1 hr


外幣rate
hk$1 = 138.12 won (仁川機場嘅找換店)
hk$1 = 143 won (仁寺洞藥房內嘅找換店)
hk$1 = 141 won (東大門doota!內嘅找換店)
hk$1 = 142-142.5 won (明洞嘅小找換店)



wifi card/蛋
去旅行上網好緊要..........尤其我有上網病...........友人喺香港買咗張3g wifi card for 7日 (discounted hk$230).........我同事講喺香港都可以租隻wifi蛋..........或者去到仁川機場先租.........但如果想慳番d時間.......當然喺香港攪咗佢好啦!


useful websites (今次友人先喺trip planner........我只喺咁依搵吓啫)
1) 好似呢個blog都唔錯

2) 參考咗同事本旅遊書 (長空本閃書好流...........隨手1本都好過佢)


coupons
網上都幾多coupons............餐廳嘅,買嘢嘅.............airport shuttle都有
-韓巢website
-visit korea website...........不過呢個要做registration


day 1行程 - mar 19, 15 (thu)

上機
我哋坐korean air.........check in同boarding都喺t1.........ke604 (etd 12:35pm)...........由香港去仁川incheon

機上都有餐食........我叫咗牛.........諗住喺韓式煮法.........點知喺西式煮法.........但整體味道都不錯 (以飛機餐計).......原來佢個拌飯仲good.........之後先知喺korean air嘅signature........早知跟友人倆叫拌飯啦............呢隻機都喺無socket/ usb叉電話

去到仁川機場 (eta 5:25pm...........坐咗~3.5 hrs........遲咗起飛)............clear custom去埋collect行李嘅時間用咗大約1/2 hr


唱$$$$
我出發前問同事借住90,000won紮袋........其1友人喺機場唱住d.........對138.12..........盡量頂住頭2日嘅洗費........因要去到day 3先去明洞/東大門



機場shuttle
佢嘅機場shuttle好多........好似香港咁.........去均好多區.........我哋要坐6011 (10,000won/人)........由exit 5出..........我同事好幫手.........幫我印咗1,000won coupon出嚟............界好出嚟喎........而且要預準散紙 (ie 9,000won/人)........因巴士無得找續

放低行李之後........會比個sticker你........落車時以呢個作為collect行李嘅proof


住宿情況 (seoul-韓屋)
























名稱 : yoo's family guesthouse
地址 : 110-10 yulgongno, jongno-gu, seoul, 110-380, korea (Airport Bus #6011(Incheon)昌德宮站 or 地鐵3號線安國站4號出口)
電話 : 82 2367 33266
入住時段 : 共2晚 (包instant早餐)
room type : 3 beds
總收費 : 250,000won/ 2晚房$$$$ (check out時先比$$$$)
booked via : booking.com
屋內設施 : 基本設施, own bathroom
comment : 唔會執房同倒垃圾.........乾淨度亦只喺1般啫.........個provided早餐..........弱到我近乎放棄
remarks : 佢哋reception喺好nice.........不過真喺住嚟體驗吓就夠.......可能其他韓屋嘅水準會好d
(玄關位)
(天井)

(房內)
(toilet)

(唔幫執房)
(唔幫倒垃圾,天井外有分類垃圾筒)


dinner

名稱 : 三清洞摩西
地址 : 如相
電話 : 如相
收費 : 4,333won/head (ie total 13,000won)
整體評價 : fair與good (計價$$$$因素)之間


都算喺呢區出名嘅傳統年糕鍋店..........呢晚全local人.........幸好有個會講普通話嘅職員........可以介紹同解釋吓............叫咗 :

1) 醃菜 (免費)

2) mixed湯底 (4,500 + 4,500won)
-揀咗芝士拼海鮮..........湯底內包埋年糕.......幾煙韌呢!
-揀來普通辣......仲有+辣version
-佢嘅海鮮其實只有青口同魷魚鬚

3) 方便麵 (1,000won)
-1拼跟湯底上.......我為咗唔想佢腍晒........於是好快撈上嚟食......所以唔夠入味

4) 魚餅 (1,000won)
-1拼跟湯底上.......唔多,薄切........唔多食得真

5) 煎餃 (1,000won)
-1拼跟湯底上.......估唔到喺炸餃,唔喺煎餃..........1舊粉............再浸淋..........really no gd

6) 粉絲 (1,000won)
-呢個之後+的........韓國粉絲果然煙韌d..........like

7) 水 (免費)
-自助式

後記
-店內環境.........最近先搬嚟呢度........grand opening咗2個星期

-我第1次食年糕鍋.........原來喺要heat到收咗d湯........味道濃縮咗.......個湯先會夠味同有點辣度

-而且如果想個即食麵有點口感.......應該上晒個鍋先好叫........否則1開始浸住.......煲到滾起.......佢都軟晒lu


dessert

名稱 : artisee
地址 : artisee, 1st floor, 77 yulgok-ro-3-gil, jongno-gu, seoul, korea
電話 : 82 2725 0081
收費 : 6,600won/head (ie total 19,800won)
整體評價 : fair與good之間


食完飯周圍行............都少旺嘅............見到呢間cafe........好吸引咁............叫咗 :

1) strawberry mini cheesecake (7,800won)
-我好鍾意食士多啤梨.........咁啱喺韓國宜家喺season........周圍都會見到士多啤梨嘜,士多啤梨物
-揀咗呢個外型最精緻的
-頂嘅士多啤梨可能撒咗少少糖霜,所以明顯甜過下面的
-個cheesecake mousse都有溫和嘅芝士味
-個sponge cake底喺有點粗糙微乾身的
-ok不錯

2) strawberry white roll x 2 (@6,000won)
-我試咗友人少少........個sponge cake皮有點怪怪的........moist得嚟有點黏

後記
-店內環境.........呢餐仲貴過個年糕鍋
 

-附近都幾soho feel.........好多small食肆........好精緻,好似好好食咁.........仲經過咗原來喺do do姐喺超級working holiday介紹過嘅紅豆冰甜品 (回來香港先知).........揼心中~~~~


消夜
行回韓屋時..........經過便利店買d snack回家再開餐 (4,450won)..........竟然比我見到同事話好hit嘅蜜糖薯片..........不過lotte呢個都唔似薯片........似脆片,帶甜,1d鹹意都無......怪怪的.........所以無入貨帶番香港........後來同事話比我聽hit的喺卡樂b牌子..........再買全智賢代言嘅啤酒 (kloud)........幾淡口順喉喎


day 2行程 - mar 20, 15 (fri)

早餐

名稱 : n/a
地址 : 韓屋內
電話 : -
收費 : 訂房包埋
整體評價 : below average
























喺個類似柴房內........就喺自助廚房,有雪柜,有散裝cornflakes,即食麵...........紙包鮮奶,果汁等...........質素hea到咁...........我見到都無興趣食.........只挾咗少少杯麵啫


流動蔬果van
食完早餐~10am出嚟.........遇見有架小貨van慢駛........不斷廣播緊.......已經估喺咪有嘢賣.........後來佢停低咗........我即刻走過去........真喺有蔬果賣.........d士多啤梨都好靚喎.......我哋買咗大粒少少嘅1盒 (5,000won).......夜晚番嚟做消夜........幾香甜喎


昌德宮 changdeokgung
我哋住嘅韓屋1行出嚟就喺昌德宮.........呢段時間又無花.............唔會靚............所以我哋無興趣入去睇............只喺外圍影相同入咗souvenir shop睇吓


北村韓屋 buckon's hanoks
韓屋群喺我哋住嘅韓屋附近..........所以我哋喺行過去.........喺起點處會見到呢個tourist information office.........攞完個map就可以前進........全個區其實間間屋都會喺咁上下樣........有興趣可以book導賞........聽聞會帶你去睇咩8景..........或者介紹邊套韓劇喺度取景


北村私人展望台
為咗唔想跟人潮行.........每幅相都好難避到人頭........於是我哋後段轉入小路.........無耐就見到個展望台招紙.........原來喺私人............要收費(3,000won/人).........見都包杯drink.......於是上咗去呢座3層村屋嘅物體

個view都ok.......top down近距離見到1 group韓屋.........連toilet都有韓屋view........我哋都hea咗幾耐吓.........又影集體照.......單人profile相.........奇怪地,上親嚟幫襯嘅都喺全女班........1個1齊嘅男朋友/老公都唔見


lunch

名稱 : cafe breezin
地址 : 90-2 samcheong-ro, samcheong-dong, jongro-gu, seoul, korea
電話 : 82 2722 8120
收費 : 17,500won/head (ie total 52,500won)
整體評價 : fair


不敵吸引嘅餐牌相............入嚟開餐..........尤其我今朝食得好少.........叫咗 :

1) english breakfast x 2 (@13,000won)
-好豐富吓........我每樣都試咗少少
-味道正路........包杯coffee

2) strawberry bread (10,500won)
-超勁厚多士........唔喺烘到好鬆脆
-d strawberry jam味道都頗artificial
-麵包,cream都很多......勁heavy........麻麻哋

3) strawberry latte (7,500won)
-因為有奶,所以artificial嘅士多啤味無咁明顯........甜度不高,ok的

4) strawberry juice (8,500won)
-無試到友人的

後記
-店內環境.........喺韓國食西餐........尤其喺3清洞區........的確喺香港價~~~~~


3清洞略影
喺呢度附近嘅shops都好有特式.........有gimmick


tea

名稱 : xxx
地址 : 首爾鍾路區3清路122-1 (3清洞)
電話 : 82 2734 5302
收費 : 4,666won/head (ie total 14,000won)
整體評價 : absolutely fair


do do姐介紹嗰食紅豆甜品,所以我好想去.........初時以為喺呢間...............我入去先............個格局同電視見到嘅好唔同.............喺店內貢嚟貢去.............人哋都以為我搵吉............最終都叫咗 :

1) 紅豆粥 x 2 (@7,000won)
-有大粒栗子,紅豆,同玉桂粉
-第1口幾有5香粉味嘅鹹香味.............裡面仲有粒大糯米丸子.............."杰"糊身,但可惜越食越甜
-大家1來都其實都幾飽吓...........+上甜成咁...........友人倆好快就進入放棄狀態...........我就盡力食-少浪費...........當然都唔會食得晒啦
-不過間唔中都會有local人入嚟幫襯
-回港後............友人search到呢間喺老店,歷史悠久..............權相佑2公婆都有去.............出名嘅好似喺咩補湯

後記
-店內環境

-我想去嘅原來喺小赤豆............正正就喺我哋第1晚見到嗰間..............不過當時已經closed咗.............我要再去多次首爾呀!
http://travel.ulifestyle.com.hk/DetailSpot.php?id=AD4RYBEtA3IMKQ


仁寺洞人人廣場 ssamziegil

地址 : seoul-si jongno-gu gwanhun-dong 38
電話 : nil
營業時間 : 10:00am - 8:30pm


全個商場都幾有藝術氣息.......連toilet出面都有塗鴉..............d嘢都幾靚............但少貴


仁寺洞街邊小食
為咗保住個dinner...........所以我無試到...........友人就試咗燒雞串


唱$$$$
喺仁寺洞唔多找換店.........無意中發現間藥房內有個小窗口做兌換.............我小小哋唱住hk$500先 (諗住落到去明洞個rate會好d)..........對143............無諗過呢個喺成個trip最高嘅rate


dinner

名稱 : 古宮
地址 : 38, gwanhun-dong, jongno-gu, seoul, korea
電話 : 82 2736 3211
收費 : 8,666won/head (ie total 26,000won)
整體評價 : fair


嚟咗呢間食拌飯.............叫咗 :

1) 前菜 (免費)
-全部普普通通咁啦

2) 泡菜餅 (15,000won)
-好大塊吓..........薄,軟身..........暖熱
-仲有幾多魷魚同蔥段喎
-濃味,不過幾辣吓

3) 全州石鍋伴飯 (11,000won)
-熱力唔夠..........所以1d飯焦都無
-味道無問題,但熱力唔夠已扣咗好多分

4) 凍茶 (免費)
-好咳藥水味吓..........no gd

後記
-店內環境

-份量喺大..............自己知自己事............3人嘅食力都唔大............所以無叫到2人餐............可惜味道只喺1般


今日戰利品
喺仁寺洞嘅nature republic............見到佢有promotion............買1 pack (10片)paper mask(9,500won)送1 pack.........好抵...........之前同事送咗佢隻royal honey比我..............敷完都好濕潤喎.............於是我買咗4 packs (蘆薈, 蜜糖, 番茄同牛油果).............贈品當然唔少得啦!


day 3行程 - mar 21, 15 (sat)

早餐

完全放棄個included早餐...........今朝又見到個蔬果van出現...............買咗少少柑仔同個黃瓜(好似共3,000won)........用咗d柑仔做早餐............不過柑味唔出,又唔甜...........但又唔酸喎...........而個黃瓜就留到夜晚做消夜



遊蕩
check out咗之後...........個burger店又未開............唯有喺附近蕩幾個字先..........真喺無嘢睇.........喺民居/ 小店舖生意嘅地方


early lunch

名稱 : farmers barn
地址 : 21 yulgok-ro 10-gil, jongno-gu, seoul, korea
電話 : 82 2743 9233
website : http://www.farmersbarn.co.kr/
營業時間 : 11:00am - ~9:00pm
收費 : 15,270won/head (ie total 45,800won)
整體評價 : impressed


第1晚去韓屋check in時.........已聞到好香好香嘅氣味............我估喺burger店............bingo...........直頭喺痴住韓屋隔離..............呢種香味............我認定喺堅好味............於是check out後..........我哋放低3件行李喺佢出面.............周圍行到佢開舖為止.............叫咗 :

1) big boy x 3 (@11,300 + 800won)
-150g patty, mustard leaf, tomatao, onion, pickle
-額外+芝士
-即叫即做..........所以要等~20 mins
-個patty叫咗2個要medium,1個medium well.............不過出嚟似乎3個熟嘅程度都差唔多..........喺medium well.........所以下次應該要叫medium rare
-個包入口好暖熱.........中間有厚切番茄,有片好新鮮嘅菜葉,生洋蔥,醃青瓜 (唔喺醃得好勁),個patty比fully melted cheddar cheese包住先最靚..........即喺patty個溫度好高
-好肚餓嘅我1口咬落去...........patty好juicy...........仲可以滴到少少肉汁出嚟 (我希望可以再多d).........牛味雖溫和但都明顯..........食完我隻手仲好乾淨..........滴得太少汁
-佢個sauce寫話都喺秘製..........鹹濃適中.........好味
-1個好好有水準嘅burger............比起香港嘅blue butchers (我食過2次都有少少missed嘅地方)更好............唯獨輸在個patty slightly slightly overcooked (以blue butchers個patty無失手計)

2) malty beer (net 3,000won)
-今日喺beer day............-1,000won
-有4款locally brewed beer.........我揀咗malty
-很haze嘅做法 (唔喺壞咗)..........很chilled..........入口麥味出...........順喉

3) hot earl grey tea (3,000won)

4) iced american coffee (3,500won)
-無奶,無糖

後記
-店內環境

-其實無plan喺韓國食西餐............不過因為佢嘅香氣.........所以破例1食...........幸好真喺好掂,無失望

-我見到喺11:30am後.........全部推晒d walk in客.............因為12:30pm有客book咗2張大枱............所以嚟呢度最好book咗先較穩陣


住宿情況 (seoul-hotel)


























名稱 : ever8
地址 : 104-5, daehyeon-dong, seodaemun-gu, seoul, 110-380, korea (地鐵2號線梨大站(241)1號出口出來後步行約6分鐘可達飯店 or 地鐵2號線新村站4號出口出來後步行約10分鐘可達飯店)
電話 : 82 26946 0808
入住時段 : 共4晚 (無早餐)
room type : deluxe triple room
總收費 : package包咗
booked via : expedia.com.hk
屋內設施 : 有個小廚房
comment : 地點都算方便...........好整潔
remarks : 好多香港人住.............大堂仲會有個baggage磅

今日轉酒店..........直接坐的士.............因為唔喺好遠 (~7km)............都喺用咗8,400won
(lobby)




梨花女子大學 ewha womans university
呢個都喺自由行嘅景點............近排話有條禁止外國人入內嘅banner (因為強國人將偷拍短裙相放上網)..........不過我搵唔到


tea

名稱 : caffe bene
地址 : 
電話 :
website : http://www.caffebene.co.kr/
收費 : 9,500won/head (ie total 28,500won)
整體評價 : fair與good之間


行到又倦又渴.............所以隨意找間cafe坐低............叫咗 :

1) strawberry cheese souffle (8,500won)
-今日輪到友人士多啤梨上身
-我幫手食1/2..........喺cheesecake.......之後周邊淋咗士多啤梨sauce同放上新鮮士多啤梨塔
-cheesecake軟身,好似日式cheesecake嘅質地.........唔算好甜
-整體味道都ok的

2) strawberry parfait (5,800won)
-友人話ok

3) tomato cheese bread (4,200won)
-我試咗少少,喺ok的

4) lemonade (5,500won)
-lemon soda..........但有汽水嘅甜味
-好解渴

5) iced lemon tea (4,500won)

後記
-店內環境

-喺韓國佢嘅連鎖店都多


弘大weekend market
第1次搭地鐵............友人去咗好幾次韓國.............所以佢借咗張地鐵充值咭比我............喺弘大站9號出口.............人頭湧湧............塞住要慢行1陣先去到地面........好多小檔..........又多人湧住.........其實都少難佔埋去睇


tea

名稱 : 昭福
地址 : 408-7, seokyo-dong, mapo-gu, seoul, korea
電話 : 82 26014 0861
營業時間 : 1:00pm - 11:00pm (fri, sat closed at 12:00 midnite)
收費 : 5,200won/head (ie total 15,600won)
整體評價 : very good


呢個見食友fb post過話掂...............所以跟............都搵咗好1陣,又問晒人.............叫咗 :

1) sobok ice cream x 3 (@5,200won)
-喺玄米味雪糕.........玄米味都明顯............甜度唔高........唔算10分滑,不過幾結實吓.........唔快溶
-除此之外,仲有粒雪糕小丸子(黃粉包住玄米雪糕,內再有細丸子),南瓜,南瓜籽,蜂蜜 (清甜,無痴牙)同鮮白菊花
-配料好豐富嘅雪糕............果然掂呀吓!

後記
-店內環境


-menu

-呢度座位唔多.........而且多數都喺2人食1杯

-我聽唔明都敏俊外形嘅收銀員同我講嘅嘢........佢發咗幾個音.........我都唔明佢講緊韓文定喺英文........反而友人聽得明........幫我答咗佢


弘大想像空間 kt&g

地址 : 首爾特別市麻浦區和諧廣場路65 (西橋洞)
電話 : 82 2330 6273
營業時間 : 12:00noon - 11:00pm


呢座building都好出名........喺環繞design...........有精品店,有戲院,有course上等...........連樓梯都有塗鴉


dinner

名稱 : myth jokbal
地址 : 164-12, donggyo-dong, mapo-gu, seoul, korea
電話 : 82 2337 2111
website : http://www.mythjokbal.co.kr/
收費 : 10,333won/head (ie total 31,000won)
整體評價 : good


豬手都喺我今個trip嘅target............友人搵咗呢間............叫咗 :

1) 前菜 (免費)
-我無嘜點食..........友人話個醃過嘅菜乾物體鹹爆

2) 麵食 (免費)
-見到個湯底紅到咁............淥完d麵真喺辣到爆............幸好個麵條都幾煙韌
-但真喺無本事飲個湯底
-其1友人唔知喺咪辣過頭..........之後佢個嘴有點甩皮又乾

3) 沙律 (免費)
-呢個喺用嚟降辣用嘅
-蔬菜好新鮮,以黑醋汁作dressing..........開胃健康

4) real garlic jokbal (31,000won)
-話供2-3人食...........份量又喺好大..........咩d韓國人咁大食架咩?...........好多餐廳嘅碟頭都咁大嘅?
-個蒜頭醬無嘜辛辣味............撈均食............啖啖肉...........又豐富膠質,肉都嫩唔實............喺不錯的...........只喺略嫌味道偏甜...........少咗鹹味
-友人鍾意食蒜又好甜tune..............所以佢好like
-不過我prefer鹹味重過甜味.............兼可以用菜+醬包住食............下次再嚟韓國,要搵過第2間先得

後記
-店內環境

-我哋在公在私都剩番好少won............所以要搵間收card嘅dinner食肆.............呢度都好多人嚟............我哋要排咗~35 mins左右


唱$$$$
dinner唔難搵間收咭.........為咗聽日嘅早餐有盤川............食完late dinner............我哋要特別坐地鐵............去東大門歷史文化公園站14號出口............入咗doota!裡面唱$$$$...........對141


line friends pop up store (doota!)
喺doota!嘅basement有間line friends store..........我唔喺fans..........但見到咁多decoration.......都同佢哋影咗唔少............有個位想叫個背住咗嘅男sales借開.............我識嘅韓文唔多.........情急下好有感情咁講咗1聲oppa...........佢即刻拎轉身............好開心咁望住我向前行 (o,唔靚仔嘅)...........莫非佢以為我想同佢影相.............sorry,唔該彈開啦............XDD



消夜
我見韓國嘅士多啤梨質素咁好..........所以買來1杯 (3,000won)...........都少貴...........未喺好甜,但都ok啦!............返到酒店就食埋今早買嘅黃瓜 (味道有點似哈蜜瓜)


今日戰利品
買咗20塊it's skin嘅蝸牛膠mask (81,600won) (不過無嘜料到,麻麻哋..........我用過同事送嘅hanskin蝸牛paper mask, work好多,又濕又明顯白咗)...........1條白色100摺裙 (25,000won)............tonymoly嘅nail sticker同無色nail coating (6,600won)


2 則留言:

  1. 原來妳去左7日咁多呀?
    妳住個間民宿好似韓劇個D屋丫
    妳post有D相睇唔到喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀,但都喺唔夠用............hahaha.............你喺咪用手機睇呢篇blog?...............因為太多相............我用手機睇.............好多相都死咗~~~但用番電腦睇就得

      刪除