2015年4月7日 星期二

ChômChôm@soho - 長期旺場

ChômChôm

地址 : 上環58-60號卑利街地下 16A伊利近街交界
電話 : 2810 0850
website : www.chomhom.hk
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間


















2 visits
jan 17 (sat) & mar 11 (wed), 15來......................共叫咗 :

1) happy hour set (hk$68)
-mini banh mi + saigon beer
-我好鍾意食越南法包.......知道呢度happy hour有呢個小食.........所以找機會嚟試吓
-仲有呢款得1/2份包........啱晒當時唔肚餓嘅我
-佢嘅內面有塊雞肉.......扎肉, 青瓜, 芫茜, 椒辣, 紅蘿蔔, 白蘿蔔
-不過味道1d都唔standout.....1d辣味都無,唔惹味.......亦無肝醬...........我prefer全部喺不同嘅越式肉
-個人覺得麻麻哋啫........有點失望
-反而個西貢beer幾順喉.......淡味易入口

2) ginger toddy w/whisky (hk$98)
-嗰晚都凍凍哋,所以侍應介紹呢杯熱飲
-可以揀全無酒精.........或+有whisky............待應話酒精唔強,所以我揀來有whisky的
-薑味都出........whisky味都明顯........玉桂味溫和.........飲完喉嚨都會hing...........唔好話唔"cun"

3) pho roll (hk$88)
-grilled beef, fresh rice noodle, pickled daikon, purple basil
-先來個頭盤...........喺mark住signature............所以呢d 1定喺我嘅target
-薄粉皮內喺牛肉,仲暖熱,有溫和牛味.............soft,調味適宜...........個汁仲有小小refreshing lime favor
-gd
-其實之前食完佢個越式法包後.............我對佢嘅水準好有保留/懷疑.............不過第2次喺附近剪完髮要醫肚............反正都喺,博1博啦............喺好喺醜都叫完成咗1間餐廳

4) cha ca hanoi (hk$148)
-white sole fillet, turmeric, dill, vermicelli
-好叫個main.........揀來魚..........佢都有2款..........侍應推呢個.......ok
-同樣面頭撒上花生碎,蔥花, dill碎, 紅洋蔥碎等
-魚炸得好金黃色,魚肉唔厚............不過好嫩滑,juicy
-個靈魂就喺個汁,好refreshing lime嘅果酸,有甜有鹹..............濃味.........不過鹹味稍為over咗...........所以墊底嘅米粉(碎咗d)索盡個汁會太鹹.................比碗白飯我呀唔該!
-但我發現老外口味比較濃..........可能會對佢哋口味多d

5) smoked eggplant with crab (hk$108)
-crab, steamed egg, shallot, spring onion, mint, coriander
-見個胃仲有少少位..........想再試多樣signature............食唔晒,至多打包囉!
-所以怪怪的跳番去食頭盤類 (因我食唔到多個main course).............呢個喺個冷盤
-有炸蝦片............厚身..........好耐都無食過呢個snack.........鬆脆
-溏心蛋撒有少少鹽花同pepper
-蟹肉都多,而個矮瓜嘅煙薰味都重............令我諗起太爺雞.............不過全碟嘅味道只喺dominated by smoky favor...........有少少boring
-又可能我食過之前又惹味又濃味嘅main course...........即時覺得比較單調..........如果食咗呢個先...........感覺會好1點


後記
1) 店內環境

2) 呢度嘅happy hour都會half full......所以dinner成日都full (無得book位)......好彩我1個人......好易攪......枱與枱都密.......所以都會幾嘈吓

沒有留言:

張貼留言