2014年9月25日 星期四

還會寫落去?

sep頭, 2014.............收到or寄來本飲食地圖..........好心急睇吓有邊d selected食肆..........亦數過本書節錄咗我共7間食肆嘅食評............初時都幾開心..........用咗我7段部份食評 (都唔少呀!)

後來細心諗幾諗...........就覺得被搵笨實..........唔好以為or用咗我7段食評節錄............我1定分到好多/喺or攞咗好多編輯推介............sorry!.........毛都分唔到1條............我寫咗1577篇 (oct 2006開始寫) 先得嗰60個編輯推介咋..........好多個仲喺or未賣盤前攞的..........其實有幾多個編輯推介我唔在意

今年我銳意喺or度-產...........因為個platform已變晒質..........我唔想or跟我個blog同步咁出.........or嗰度,post夠數保得住個虛涵就算

但宜家佢免稿費........quote咗咁多人嘅食評出書賺$$$$ (賣到幾多書暫時無人知).........雖然我知道大家post得喺or嘅食評同相..........ip權喺歸or............但去到出書,又唔分番份 (呢個重點呀嘛,hahaha)..........就太抽人水喇........(書中每區會有1頁達人分享..........嗰d有無分$$$$比番人我就唔知啦)

平時post or得唔到編輯認同 (我寫作style比較平實,個market唔鍾意睇.........當然我亦唔喺寫得好)...........我都習慣了.............喺宏宏同level (澱糖吸)嘅or食家身份中............我嘅編輯推介喺最少..............反而出書時咁睇得起我d作品?......... 被揀中嘅食評仲多過佢哋............未免太諷刺了吧~~~~

4 則留言:

  1. 所以我一早已冇寫啦,OR依家實在太商業,學妳話齋已變了質

    回覆刪除
  2. 我係達人, 有幫佢手寫野, 但都冇$$$分o既... ^_^"

    回覆刪除