2014年9月16日 星期二

馬丁王越式法包@佐敦 - 新開試吓

馬丁王越式法包

地址 : 佐敦道德興街1號b4地舖
電話 : 2658 3800
消費 : hk$52/head
純個人評價 : fair與good之間






















我鍾意食越式法包............知道有新開嘅越式法包..........所以aug 30, 14 (sat)..........獨個兒來食包...........叫咗 :

1) 青檸梳打 (hk$18)
-先叫杯嘢飲............越式滴滴咖啡我又無本事飲.............所以首選青檸梳打
-青檸不多............只喺喺梳打水內+有青檸wedges啫
-元朗嘅xx蜀............會+入鮮榨青檸汁............再有d汽水..........所以檸味10足,又小甜,好飲好多...........不過我都好耐好耐無幫襯過...........唔知佢宜家仲喺咪咁整青檸梳打

2) 迷你越式法包 (hk$19)
-呢度有3種size (仲有1/2條同全條)..........適合唔同肚餓情度嘅你
-迷你即喺1/4條法包...........因為我當時仲未肚餓...........所以叫迷你就得
-我要求個包要烘得脆d........多d芫茜..........少少辣...........hahaha...........喺咪好煩呢?
-有肝醬,札肉,腩肉,燻蹄,豬肉絲,番茄,青瓜,酸蘿蔔絲,芫茜
-如食得辣,可要求+辣...........因我只食到小辣..........所以+咗1/2隻紅辣椒...........前1/2部份食唔到辣椒,所以1d都唔辣..........就算食到辣椒..........我嘅程度都可以頂得順
-入口材料豐富.......料都幾多..........個肝醬味明顯...........醃過嘅蘿蔔絲嘅酸味好溫和........基本上味道都幾原味吓..........包嘅表面都脆
-不過我expect越南嘢可以惹味d.........所以如有+吓美極/冧碌會增+1份惹味........會吸引好多

3) 豬肉條 (hk$15)
-因仲有胃置..........所以叫來份量不多嘅豬肉條小食
-熱辣辣的送來
-表面薄脆,肉鬆juicy..........油份充足因帶有少少肥豬肉粒..........調味夠
-伴的竟然喺海鮮醬........令你好似有食緊乳豬feel


後記
1) 店內餐牌

2) 當女店員見我影晒相時..........笑住叫我讚好d..........又話我好面善..............hahaha........我話我個樣周街都喺............只會如實咁寫..........佢就誤會我喺記者............叫我寫佢哋服務好.............我即時話唔喺呀!..........佢嘅拍檔都忍唔住笑佢 : "請問你比咗咩服務人哋呢?"...........我哋大家1齊笑...........佢哋又真喺幾cheerful嘅


點樣去???

1) mtr佐敦站 e出口

2) 由恆豐商場出嚟.............背脊就喺........好近

沒有留言:

張貼留言