2013年9月7日 星期六

綿綿冰甜品屋@元朗 - 即磨糖水 (closed)

closed

綿綿冰甜品屋

地址 : 元朗建業街59號地下
電話 : 2470 9083
消費 : 詳情如下
純個人評價 : good


2nd & 3rd visit
aug 9 & 11, 13............共叫咗 :

1) 西瓜涼粉 (hk$20)
-好耐都無食過涼粉..........所以心思思的叫來1碗
-佢有好多款配料揀..........最後揀來最穩陣之選..........西瓜
-無論西瓜同涼粉都切得好大粒
-西瓜甜,涼粉都爽實..........唯獨涼粉味很弱

2) 雙併即磨糖水+湯丸 (hk$24+$6)
-友人叫了芝麻糊溝杏仁糊+花生湯丸-我試咗友人1啖混合糊........."杰"度剛好,無over到..........芝麻味出,未算好濃郁.............但勝在味道自然,甜度輕,很住家...........貨真價實生磨而成

3) 雙併即磨糖水+湯丸 (hk$24+$6)
-我叫咗合桃糊溝腰果糊
-煩友嘅我要求腰果糊比例多d...........店員都有將我嘅要求話比廚房知.............唔該晒~~~~
-湯丸喺我嘅favorite.......+咗3粒湯丸...........我當然要芝麻餡湯丸啦
-因為腰果糊為主..........所以合桃味自然變得溫和
-腰果自己本身味道都唔出........只喺比較rich果仁味
-呢碗糊嘅果仁味中等........亦喺勝在杰度同味道自然..........甜度輕手
-甜度輕手喺信心嘅表現........如沒用上足料...........唔夠膽小小甜
-湯丸皮軟糯,芝麻餡亦有芝麻香...........gd
-都要等咗小耐先有得食
-當然老銅嘅x仁舊生會還是腰果糊食過最好的






後記

1) 上次n年前來食冰..........今次發現佢傳統嘅生磨糊類都很不錯

2 則留言:

  1. 一路有追開你個blog. Yahoo blog close後,你個blog會搬去邊處?

    回覆刪除
  2. http://movetheereviews.blogspot.hk/

    Let's keep in touch.

    回覆刪除