2013年9月9日 星期一

Karl'z Cake Design@元朗 - 區內很有潛質餅店

Karl'z Cake Design

地址 : 元朗建業街51號地下5號舖
電話 : 2363 4668
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間


2 visits
無意中發現有間門面有格調嘅餅店............aug 9 & 11, 13............共買咗 :

1) 芒果卷 (hk$31)
-店員好細心將蛋糕11介紹
-好多cream.......很滑溜,presentation很清雅高貴.......而且據稱用上法國牌子嘅cream
-入口d cream真喺好滑,甜味不重,有奶香,海綿蛋糕部份亦算鬆軟,而芒果亦有質素,熟甜亦有芒果香
-友人嫌甜味不夠,我就唔覺甜味輕d有問題...........因為如果甜味重d.........又有咁多cream,食完1件會好飽膩


2) 檸檬芝士 (hk$29)
-檸檬味溫和輕宜,芝士餅質地似german cheesecake........
-味道不錯的,很喜歡面頭嘅貴價mixed berries裝飾,berries又新鮮



3) 抺茶牛奶 (hk$29)
-有抹茶產品,我當然要試吓啦
-抹茶味有帶好輕微嘅回甘,不過未到我想要嘅濃度

4) 橙香千層 (hk$29)
-很花手工嘅甜品,無得偷懶
-每層嘅crepe厚薄相若,亦塗上薄薄嘅cream,頂再掃上glazing
-據說有+橙酒,不過已揮發晒,食唔出的
-甜度亦不高,橙味溫和
-crepe有點蛋香

5) 桃醉 (hk$31)
-上次買完4件餅好like............所以心思思2日後再買來6件
-水滴形外表,喺白桃香檳mousse
-中間有件浸過酒嘅白桃,所以帶d酒味
-mousse部份的確偏軟咗少少,濕咗少少,而且甜度高咗.........明顯高過上次嗰幾件,甜度要-番d先得



6) 愛麗絲 (hk$29)
-又喺好可愛嘅賣相
-大大粒靚靚嘅士多啤梨
-中層嘅高身mousse上下都夾有蛋糕,並非海綿質地,texture喺比較實挺d,因為上面個mousse份量咁多,點都會有d濕度,再用海綿蛋糕嘅話,個base就會過濕了,不過texture又好似粗鞋咗少少
-揀佢喺貪佢酸酸甜甜,可惜甜度仲高過酸度,很易膩口,唔想再食多件........做生意緊喺想客人食完1件..........好似陣風咁.........又想食多1件架嘛........此乃做甜品最高境界 (我自己亂up架咋..........唔好認真)



7) 抹茶紅豆卷 (hk$29)
-再試埋另1款抹茶甜品
-不過抺茶濃度又喺話重好多,差唔多啫
-不過我prefer呢個多d因有埋紅豆蓉,味道會豐富d

8) 黃金趣脆 (hk$31)
-側面睇很grunge look
-面頭嘅薄脆片,脆得嚟帶點點chewy,未脆得透
-但下面嘅hazelnut cream很滑,hazelnut味又rich,類似拿破侖層就鬆脆有致,很不錯
-都喺甜咗少少
 
9) 黑森林卷 (hk$31)
-中間用上了煮過嘅車厘子,做法也算喺認真
-朱古力sponge cake都濃朱古力味
-味道正路ok合格

10) 黑仁 (hk$31)
-呢個喺咁多款cake,最普通like嘅
-佢其實喺brownie
-朱古力味佢喺夠,不過乾實咗少少




後記
1) 食完第1次非常滿意..........所以2日後就買來第2批餅............當時我膽粗粗咁問佢如果d餅賣唔晒會點處理...........佢都幾由衷話唯有自己食,或者送比xxxx機構 (我唔記得咗)..........總之唔會留...........所以我先買6件..........食過之後都唔會喺隔夜餅...........第2批餅只喺整體偏甜咗.......所以無第1次買咁impressive.......當時得我1個客..........dessert chef仲可以話比我知巨蜂提子點解賣得咁貴.......我又學到嘢

2) 呢度每件餅嘅賣相1流..........賣相絶對=同高級餅店嗰d檔次............所用嘅配料都唔喺平價貨 (又raspberry, cranberry)..........製作有心思.........管理有走高檔西餅路線嘅堅持同決心...........唯獨味道上有改進空間..........喺元朗區嚟講已是1間很有潛質同不錯嘅西餅店..........希望佢可以保持呢份堅持同heart........作出進步........突破元朗區都可以出到好有水準嘅西餅............努力~~~~

沒有留言:

張貼留言