2013年8月18日 星期日

Catalunya Hong Kong@灣仔 - 特別西班牙brunch

Catalunya Hong Kong

地址 : 灣仔愛群道32號愛群商業大廈地下
電話 : 2866 7900
消費 : $725/head (ie total $1,450)
純個人評價 : fair(價$$$$因素)與good(氣氛同服務)之間


因為executive chef來頭好勁.............前排不少人來朝聖...........知道佢有brunch............aug 04, 13............2人來brunch.........食咗 :

1) 水 x 2 (@hk$45)
-要了distill water


2) bread (免費)
-有3款包,olive bread, brioche同croissant
-但全部都唔熱..........所以對我嘅吸引力好弱
-反而個新鮮番茄蓉多士好好食............麵包個crust脆,而個番茄有自然微酸,很番茄味............啱晒番茄怪嘅我............仲有olive oil同海鹽提味
-侍應都好熱心教我哋自己喺屋企整
-另外個cream+caramel sauce都好吸引........很幼滑,因為有caramel sauce所以會甜甜哋.............不過配呢d鹹包好似唔多啱feel



3) brunch x 2 (@hk$590)
-佢嘅sunday brunch以buffet table為主...........另外仲有包埋items比你order............又有show睇

a) buffet table
i) appetizer + salad

-選擇好多,比較西方口味..........有大大粒嘅橄欖..........lettuce沙律........寬意粉salad.........marinated3色番茄.........醃過嘅codfish沙律.........雞心豆8爪魚沙律..........pickled vegetables..........露筍, quail.........牛仔肉整成嘅paste..........beef tartar...........等等
-擺放得好精緻
-我只喺揀咗少少beef tartar, lettuce salad,醬,marinated tomatoes, pickled vegetable試吓..........味道ok的



ii) 肉 + 海鮮
-有3款ham (iberian ham 100% bellota, iberian chorizo等), 3文魚,幾款浸嘅anchovies,smoked mackarel, 罐頭mussels,芝士
-相中嘅蠔額外比$$$$
-我就食咗3文魚,smoked mackerel,1款cantabrian anchovy同2款ham
-佢嘅魚類不錯,火腿薄切,重味,但after taste唔強

iii) hot dish
-當日有2款 : fricando同雞
-但實在好飽了........揭開過嚟睇..........+上賣相麻麻..........食唔落了...........所以無試到


b) made to order
-每個category都有幾款選擇,只要你食得落............可以同侍應order全部.........每款都試吓

i) eggs
-estrellados形式 : scrambled egg on a potato bed, top with paletilla/ morcilla/ chorizo/ mushroom
-炒蛋系列都有4款,熱心嘅侍應幫我哋推介咗paletilla,話喺豬手臂嘅位置........都喺top佳位置
-淋上炒蛋後嘅油,所以火腿表面份外油潤
-火腿薄切,有肉質同口感,鹹味夠濃
-而個炒蛋嘅油香味10足,並唔油膩感
-有炸過嘅大薯粒
-整體味道1定唔會差,但就正路無驚喜


ii) omelette
-omelette系列有french, spanish, trampo同deconstruction
-侍應幫我哋推介trampo (ie sin tortilla)
-呢個presentation好靚
-面頭有滑滑嘅cream,切開,裡面好juicy
-味道豐富,又有蛋嘅煎香
-gd


iii) sandwiches
-3文治系列有bikini, mallorquin同vegetarian
-侍應幫我哋推介bikini (iberian ham, cheese, truffle)
-麵包烘得好金黃,外表微挺脆
-入口暖熱,truffle味溫和,芝士微溶,火腿粒鹹味重
-幾種味道都夾得好好,沒有互搶


c) show
-呢個同1般嘅brunch好唔同............喺有show time..........音樂都會換上節奏強快的.........又大聲d.........店員會敲碟增+氣氛..........部份店員會捧住主角在場內行...........比人影相

i) suckling pig segovian style
-最特別就喺侍應會用碟當成刀咁..........將乳豬剁成1件件
-好似無骨咁.......之後就將隻碟dump落地下打爛佢............唔知是否西班牙嘅傳統喇
-之後就會拎去分比每枱客人
-豬皮很好似紙咁薄.........脆
-但肉嘅部份就過份腍,無晒肉質.......所以呢方面就唔多like
-調味輕手,比較重原味



ii) veal shank
-呢個侍應忘了分比我哋枱了
-因為發現比較遲,而且我哋都飽到上心口,所以亦算了罷,無謂攞完番嚟得個擺字咁浪費

iii) salt crusted whole fish
-呢條魚相當juicy,又唔鞋,而且有d份部鮮味頗濃添
-不錯


iv) lamb thigh
-侍應話呢個喺veal shank,但個肉味很似羊so味,所以我覺得應該喺lamb thigh
-肉很腍,不知佢嘅烹調方法喺咩,同乳豬1樣,無晒肉質
-而且味道很原味,除咗肉味外,食唔到有咩其他調味,所以味道比較寡
-個人唔多like


d) juice bar
-呢度都不時出不同嘅果汁,我試咗strawberry guava, pineapple coconut同kiwi guava,不錯的




e) dessert
-甜品時間到時................強勁音樂又嚮起嚟.............侍應就捧住不同嘅甜品在客人間穿梭1輪...........之後就放到中間嘅buffet table
-我當然無樣樣都試............因為實在好飽
-我試咗個橙drink (有點saffron味),cream catalana (個樣似creme brulee), xurros with chocolate, chocolate mousse, mini cake同nuts pudding
-當中覺得chocolate mousse最好,因勁濃dark chocolate味,質地creamy又滑,濕潤度夠,又唔會過實
-其次就喺杯nuts pudding,甜度適中,味道有點似馬豆糕,只喺馬豆換成果仁


f) drink
-我例行叫熱檸水........順便消吓滯


4) gillardeau (hk$40)
-見隻gillardeau都喺$40/隻...........所以散叫1隻試吓
-因為唔喺season,所以未見肥美
-要先讚蠔手開得有技術,無碎之餘,亦連底剷起.........1叉就起..........1般食肆都會起唔晒,蠔嘅少少muscle仲會痴住個殼..........要食客用力拉出
-不過當我慣性用叉吉佢群邊,測試佢嘅新鮮度時,佢1d反應都無
-幸好味道有海水味,清新,鮮甜味都可以
-整體味道ok,只喺差在新鮮度


後記
1) 餐廳環境



2) 餐具


3) 當日都full house.............serve我哋嗰邊section嘅侍應好熱心........又有推介,又有介紹..........見你讚邊個dish.........佢就會提議安排多1碟...........我急忙話唔洗唔洗..........食唔到喇............我都有留意.........佢同其他食客都有相同嘅推介+介紹............所以佢嘅服務喺consistently gd~~~~

4) 高興呢個brunch嘅口味很西方..........沒有特別遷就港人口味..............而個亮點會喺made to order嘅egg, omelette,sandwich同個show.............不過我都有同侍應建議應該要有西班牙嘅paella............1來喺西班牙菜嘅classic dish.............2來亦為港人所熟識.............可以考慮-少個veal shank/ lamb thigh...........因為個人唔多like腍到無晒肉質嘅處理手法

5) 當日有客散叫lobster rice..........1開蓋............鮮味香氣10足.......飄埋嚟........好想去個客嗰枱.........叫佢請我食番1啖

4 則留言:

  1. 有咩show睇呀?睇斬豬?
    食brunch要7XX都好貴喎

    回覆刪除
  2. 七百幾好似有貴, 但都幾多野食, 夜晚食應該更貴呢!!
    個sandwich引C人咩

    回覆刪除
  3. 甜品的churro好食嗎? d醬睇落好香甜好滑呢~~

    回覆刪除
  4. 好豪呀7XX~不過咁多野食同環境靚~值得一試呀~

    回覆刪除