2011年8月17日 星期三

Luna Cake@觀塘 - 價廉物美芝士餅

 
地址 : 觀塘成業街7號東廣場地下21號舖
電話 : 3575 9696
website : www.lunacake.com
消費 : 詳情如下
整體評價 : very good (以咁嘅價$$$$) 

aug 13, 11.........去友人家hw前,先嚟買個cake : 
1) snow forest (hk$32)
-因為唔多機會去觀塘,所以要額外買多件朱古力味即刻試吓
-好似同以前人哋影嘅朱古力味唔同咗樣喎
-原來店方改良咗,上層唔再+入朱古力粉,令到食到芝士味嘅明顯度增+
-最頂嘅忌廉波波很滑,無嘜味
-中層嘅奶白色,都食到微微嘅芝士味
-而下層嘅牛奶朱古力味就好強
-最底就喺薄薄嘅朱古力海綿蛋糕
-入口有點冰感,所以唔多喜歡呢種口感............要是解凍多1/2個小時,無晒d冰感,會好好多

2) 原味芝士蛋糕 (hk$148)
-原來這裡嘅芝士餅喺低溫雪住佢
-所以取出以後就要解凍.............食法1 : 放於雪柜嘅普通格2-3小時..............食法2 : 放於雪柜嘅普通格5-6小時 
-當時已是7pm............我聽到要解咁耐凍,真喺有點愕然
-即場試過朱古力味之後.............我為咗要佢快d解凍............我直接放喺冷氣房內...........3小時後大家1齊食...........冰感無嘜...........gd~~~
-5"大,結構有3層
-奶香味濃過芝士味
-都算軟滑
-以咁嘅價$$$$,真喺好唔錯,交"突"功課...........有2個小朋友直情話"好好食"..........佢哋嘅24孝父母紛紛問我點去同影底埋咭片
 
 
後記
1) 嗰晚去咗友人家嘅club hse燒嘢食...........佢屋企仲好靚view添...........可惜我夜咗去,影唔到日落...........打攪晒
 
2) 友人整嘅芝士餅
 
 
點樣去???
1) mtr觀塘站b1出口

2) 落咗樓梯後向前行

3) 見到馬會嘅corner

4) 轉左向前行

5) 唔洗1分鐘就會見到東廣場入口
 

2 則留言:

  1. 食法1 : 放於雪柜嘅普通格2-3小時..............食法2 : 放於雪柜嘅普通格5-6小時 等食係對付我地呢種為食人的殘忍刑罰!

    回覆刪除
  2. 同你買嘅哩個比, 我整嗰個嘅改善空間實在太大喇~~

    回覆刪除