2011年8月30日 星期二

一風堂@尖沙咀 - 近期又1排隊拉麵


地址 : 尖沙咀廣東道30號新港中心210號舖
電話 : 2957 8893
消費 : $130/head (ie total $265)
整體評價 : good


1st visit
aug 21, 11.............決定尖沙咀1日遊...........扮吓遊客.................先揀來這裡排隊食lunch........多謝友人喺店舖開之前10分鐘到............但已見到>40人排緊........真喺痴線.............第1round入唔到去............要食第2round,.............幸好d食客多喺食完就走..............我哋等咗<40分鐘 :

1) 芥末蟹肉牛油果伴脆餅 (hk$68)

-見有1風堂嘅推介標誌,所以叫來1試
-份量都幾足吓,不過只喺食到芥末味,蟹肉比較少,1點鮮味都食唔到,可能已被芥末蓋過了
-面頭唧了1條明太子,對整體味道改變不大
-個脆餅大致喺用米漿整出來,都脆
-睇唔到有咩咁signature


2) 白丸元味 (hk$68)
-沒有試到友人
-聽說味道都唔差


3) 赤丸新味 (hk$68)
-我問咗赤丸即喺有幾辣,原來只喺+咗1pat紅色嘅麵豉醬,所以即喺唔辣
-明顯比白丸油d
-先飲1啖湯底,夠味,豬骨味就唔算濃,但就唔鹹
-叉燒得1塊,厚切,1定喺大坑達x嘅2塊,腍,入味,鬆
-麵質都合格,唔腍,微彈,起碼無中環豚x咁中式麵feel
-侍應同我哋落order時無問到我哋揀咩麵質............我見另1侍應同其後格離枱落單有問
-相信如果我揀硬d,會更啱我口胃



4) 豬頸肉 (hk$25)
-估唔到白雪雪,咁raw,無嘜點醃過咁
-腍中有質感,但要浸落個湯底到先可以增+番個鹹味

5) 1/2熟蛋 (hk$10)
-白雪雪,又喺無醃過
-蛋黃呈橙紅色........有流心度的
-原味得嚟,食到蛋香幾ok


後記
1) 店內環境


2) 如果唔想排隊..............1喺就避開lunch/ dinner時間...........或者就喺開舖前嘅20分鐘前嚟到...........爭食第1輪

3) 這1年開了不少新晉嘅拉麵店..............我唔喺每間都食過..........但總算比較hit(豚x,達x等)的都去過...........我會喜歡呢度多過豚x............因為個湯底同個麵質
 
 
 
 
 
 

6 則留言:

  1. 點解每個 blog 唔 show 一張相在版面內? 好似吸引 d 喎!不過 subscribe 唔到你個 blog…好麻煩! 重有你要 define 你個 blog 既 URL 呀,我既就係 http://blog.yahoo.com/sloppyjoe/ =)

    回覆刪除
  2. 我都覺得好鬼煩! set 版面,可以按最頂的 “My Dashboard”,左手邊的 "My Setting" 可以 set 好多野,不過我都未曉點樣搵番 d blog 友…煩!

    回覆刪除
  3. http://blog.yahoo.com/_NHEPFZIPSGWVSMCFVSGZTIOHA 你玩我咩 jj 姐!

    回覆刪除
  4. 我都知呢個係你既 URL...不過叫人點記呀? 趕客咩! 快 d 諗過易記,簡單既 URL 啦,比人用左就冇o架啦! 我既就叫 sloppyjoe。 唔知你呀,或者你將「 我的吃喝玩樂篇」譯做英文啦!
    乜我有 add 你做 blog 友咩? 唔知呀,新 platform 真係好鬼煩!

    回覆刪除
  5. 你個 jj 姐呀,教你點 set 個 blog 你重寸寸貢? 我真係 (好似) 冇 sent invitation 喎,新野真係唔曉玩呀!

    回覆刪除
  6. 我想去吃好耐,但真係怕人多囉,好~睇完您的介紹,真係要[的]起心肝至得!

    回覆刪除