2021年1月25日 星期一

Smashed by Electric Ave@上環 - take away burger

Smashed by Electric Ave

地址 : 上環皇后大道中273-277號禧利大廈地下1A號舖
電話 : 
消費 : hk$78/head
純個人評價 : fair與good之間
























jan 23, 2021 (sat)..................染髮前食個包.................去到先發現無得堂食.................於是外賣後去信德碼頭附近嘅公園開餐................叫咗 :

1) american burger 3oz set (hk$78)
-我揀咗3oz patty..........另有1包薯條 (我揀咗rosemary)............再+soft drink (我揀咗1樽水)
-即叫即整
-因為我行咗1輪先搵到個適合開地方餐.............又要放好口罩,消毒對手..............所以個burger變到暖熱only............而個薯條慘被cool down.........1開始接咗袋外賣時..............喺feel到熱氣升上我隻手
-用嘅喺嘉頓包 (因見到佢d來貨膠盤).....................有烘過令個個邊位微微焦燶
-紫洋蔥同番茄大片..............都算厚切
-仲有2片酸瓜添
-patty底下仲有1堆菜絲
-+埋起嚟個包都幾厚
-紫洋蔥唔帶辛辣.............微爽口
-個包本身搽咗mayonnaise..................堆菜就有另1種醬...................所以個包味道唔boring
-3oz patty所以咁薄................大家當然可以揀番6oz.............唔乾,但牛味唔會好出...........以呢個價$$$有包有薯條有飲品..............有咁嘅用料同味道..............交突功課啦~~~~
-喺個薯條撒得鹽花多咗少少..................下次可以叫佢輕手d




沒有留言:

張貼留言