2021年1月5日 星期二

民營staycation

jan 2-3, 2021 (sat-sun)................每年第1個week............都喺我哋1年1度嘅跨國gathering.............多謝武肺................邊度都唔洗飛..................今年只得留港................去咗友人家staycation...............hahaha

我建議煮星星 (職人吹水u tube channel)教嘅豉椒龍蝦尾...................最後由我同另1 similar廚藝level嘅友人1齊煮😓😰..............都成功煮到 (你睇過👆條片就知其實喺0難度................hahaha)

當晚友人仲帶來自家製泰式汁煮飽魚...................主菜喺外賣邊爐食材 (1 pack好多材料,大部份capture如下圖)....................好多嘢食.............又打邊爐又鐵板 (用單人鐵板)2種煮法...............不過無影到相

之後又輪到飲酒環節..................我哋無飲到梅酒...............或者留番下次再嚟飲過.................hahaha

友人深夜表演焗sourdough (聽日早餐)...................宵夜就喺福元黑芝麻湯丸 (無相)

部份友人帶埋睡袋................另+送小朋友..........hahaha

第2日早餐..................友人整open top sandwich.................我就走蛋走芝士 (琴晚食咗太多肉).............佢哋仲整埋hand drip coffee

食飽飽之後....................友人車我哋去大美督石壩郊遊................我應該喺第1次嚟 (以前充其量只停留喺食肆位置)..................今日天氣同陽光都好好

最後食埋豆腐花同魚蛋走人

沒有留言:

張貼留言