2021年1月24日 星期日

3d貓元素口罩

宜家公司無口罩派.....................我嘅存貨慢慢咁deplete...................近期想買鴨嘴形口罩.....................因為見人好似包得貼個面多d (感覺protected多d)................但原來$$$比surgical mask貴.......................友人forward咗條link比我.............佢介乎surgical mask同鴨嘴中間

1) 3d meow口罩 (hk$169)
-購自 : 救世 savewo
-網上訂購日期 : jan 17, 2021 (sun)
-收貨日期 : jan 21, 2021 (thu)
-size : 中童
-color : 橙色 (另有白色,粉紅色,粉藍色)
-packing : 30 pcs/ box...............獨立包裝
-delivery (included) : 我揀咗喺公司附近circle k攞...............仲有7-11 stores揀...............又可以送指定地址 (但唔sure會否+運費)
-喺貼面 (對我嚟講size啱啱cover到下巴小小).................透氣度高 (因喺薄d,話都有level 3)................無我平時戴嘅surgical mask咁焗
-買中童口罩我最擔心喺啱size但條ear loop會"cool"痛耳背 (拉好多先cool到隻耳)..............我之前散買過1隻中童surgical mask戴................有出現耳背痛...................佢嘅ear loop繩同我之前嘅surgical mask唔同...................我試用咗1隻貓貓口罩1日.................耳背仲未有痛...............有待觀察

2 則留言:

  1. That's very cute. Not much choice at our place.

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢,咁你嗰邊興唔興鴨咀型口罩?2側比surgical mask封得更多

      刪除