2020年6月28日 星期日

德發粥品專家@荃灣 - not for me

德發粥品專家

地址 : 荃灣四陂坊9B號地舖
電話 : 2498 8404
消費 : hk$2x
純個人評價 : absolutely fair





jun 27, 2020 (sat)...................出發去行山前搵到呢間食.............佢有好多選擇.............叫咗 :

1) 白粥 (hk$?)
-正常,有米粒..............唔喺煲到所有米粒綿晒嗰種

2) 齋腸 (hk$8)
-可能因為早巿..............所以已整好咗1大堆放喺柜裡面
-室溫,腸粉外表有微微硬...........唔知已放咗幾耐
-我唔多接受到連暖熱都無嘅腸粉

3) 油炸鬼 (hk$8)
-見到佢嘅油炸鬼喺熱辣辣,所以叫嚟伴白粥食
-但無影相............熱辣辣嘅油炸鬼都喺走唔甩會油咗d


後記
1) 食完呢餐我仲有時間,未夠鐘集合..................所以去咗附近嘅公園坐.................無幾耐我有肚痛現象................好likely喺我頭先嘅早餐 (因為我body對唔鍾意嘅嘢會喺20 mins - 1/2 hr之內痾番出嚟)..............好彩我今日早咗好多嚟荃灣

沒有留言:

張貼留言