2020年6月6日 星期六

西貢上窰 曝罟灣 西壩

jun 3, 2020 (wed)..............1行4人嚟行呢條低難度濕綑+靚景觀線................邀請咗1個行開澗嘅友人帶隊 (多謝晒,唔該晒).................因為我哋揀咗今日有大退潮 (<1m) 嚟行................所以變成乾綑..................完全唔洗濕腳

路線 : 北潭涌 ~上窰 ~ 起子灣 (濕/乾綑邊) ~ 曝罟灣  ~ 南風灣 ~ 西壩
時間 : ~11:00am (北潭涌巴士站) - 4:10pm (西壩) (5 hrs...........我哋太鍾意影相............所以行得好慢)

濕綑基本預備 : 防跣鞋, 手套, 長褲 (護到小腿), 拖鞋 (對鞋濕咗,行完之後換), check潮汐漲退時間表
天文台潮汐預報 :揀高流灣

師兄blog : https://timhiking.com/blog.php?d=180529 (我鍾意睇呢位ching嘅blog...........介紹好仔細詳盡..............又多相...............因為佢我先知呢條秘線)

*特別鳴謝友人們...................我借用咗大部份靚相*

因為之前落咗幾日雨.....................今日見到好多唔同品種嘅菇爆發
屎上生菇
起子灣…………今日大退潮................所以變成乾綑
估唔到weekdays都咁多人嚟釣魚!
紅樹

我哋去到西壩就完...................之後截到綠的出西貢碼頭 (~hk$9x)................之後1齊去飲杯嘢..................食件cake

估唔到weekday嘅西貢都咁多人等van仔...................好得人驚................今次同友人們1齊搭巴士................我又知多條路線點返屋企


沒有留言:

張貼留言