2020年6月27日 星期六

烏蛟騰 荔枝窩 梅子林壁畫

jun 25, 2020 (thu)..............跟咗友人嚟行..................先約咗大埔火車站a出口等..............之後1齊去搭#275r巴士

路線 :  烏蛟騰 ~ 亞媽笏 ~ 梅子林 (壁畫) ~ 荔枝窩 ~ 蛤塘 ~ 三椏村 ~ 犁三古道 ~ 烏蛟騰
時間 :  9:50am (烏蛟騰巴士站) - 4:45pm (7 hrs)

*特別鳴謝友人們...................我借用咗山友嘅靚相*

先坐巴士去烏蛟騰.................估唔到閒日多人得咁緊要................1班車上唔晒...............無幾耐+開1班疏導我哋..............總站落車

開始



喺尾段時..................遇到1位年青人 (估喺跑步教練...............因見到佢個身型同踢後跑姿做得好足)喺度來來回回練緊program.................佢見我到幾個人用selfie合照...............主動幫我哋影

去到近烏蛟騰個公厠附近再度重遇................佢喺度拉緊筋...............我哋開始傾咗幾句..................佢知道我itb有d傷咗 (我有去做物理治療)..................仲即刻停低過嚟教我點拉鬆番itb...............喺1個好高難度嘅扭曲動作...............後來我問番我個物理治療師...............佢嘅答案喺如果我feel到有拉到itb位咁就喺有效.............可以繼續做

沒有留言:

張貼留言