2019年1月13日 星期日

快閃新加坡探親團 (jan 4 - 6, 2019)/ day 3

day 3行程 (last day) - jan 6, 2019 (sun)

today's highlight : hawker centre


早餐

友人帶我哋去咗bedok hawker centre食medly早餐

勝在人多..............每樣都試到...................我鍾意水粿, curry麵, 友記









bengawan solo

我哋無喺機場內買.............喺巿區買咗先..........我只喺買咗2個斑蘭蛋糕............@sgd 15.........但我d屋企人唔多鍾意食~~~其他友人就買佢嘅曲奇


shopping

之後上咗友人個倉買嘢.......................隨便睇,隨便揀~~~~我哋當然有vip discount啦............其1友人費時攞..................索性之後上網買...............好快就收到貨...............因為我無買check in luggage..............所以暫由友人keep住先

我小小嘅戰利品



lunch

友人帶我哋去maxwell food centre食medly lunch.................因為其1友人要食天天海南雞.............我哋索性買咗1隻..............雖然去旅行我會relax 1 d.............但雞都喺da me..............友人們就勁讚隻雞好滑...............仲外賣帶返香港

因為張枱太細.............我哋嘅嘢食太多............又多1袋2袋.................呢餐我哋立食.................張凳要嚟放嘢

我鍾意個rojak, cockles (好肥美), 芽菜 (好粗壯), 魚頭湯.................seafood精嘅我買咗杯ba long long汁 (話可以降血壓............其實我唔洗再降😂), 幾酸吓..............仲有種植物味..........texture上帶微粒particles........i dun like it










去airport

我班機早過佢哋.................所以食到~2pm...........坐grab去機場................幸好呢程depart from sg可以做到online check in

tr 974 singapore airport/ sin (etd 4:25am.............但5:07pm先take off)

去到hong kong airport/ hkg (eta 8:40pm...........坐咗~4 hrs)


平衡時空上機

佢哋5個同1班機.................其1友人未起飛已斷片...............hahaha.............其實me too..............只喺我無比人影到相啫~~~


dinner

廉航無餐食...............所以1到香港..............食個豉油皇炒麵先hk$113.30............佢又炒得幾好喎


總結
1) 好多謝sg親友100忙中安排所有行程同住宿...............提供free flow美酒..............又有人負責計$$$$.............今個trip好hea...........point to point都喺坐grab (我未試過坐咁多taxi)...................亦影咗好多selfie............相信多過我呢幾年旅行+埋嘅個人照

2) 雖然我哋喺快閃團...............但我哋都有theme................."focus"!!!!...............快樂嘅時光好快就過.............期待下1次嘅快閃探親~~~~

3) 下次再嚟嘅話................想試
-jangguat laksa (laksa)
-東亞餐廳 (soft boil egg toast)
-melvin seafood (蟹)
-hock soon carrot cake (黑醬油炒蘿蔔糕)
-yuan hokkien fried prawn mee (福建蝦麵)
-bo bo cha cha (jendol甜品)
-odette (fine dining)

4) 自從愛上落海後...........呢幾年都慣咗獨遊...........好難得有咁多人1齊去旅行 (識咗nn年😄)............當然好開心啦~~~~

2 則留言:

  1. I talked to my Malaysian friend about the chicken in Singapore. And he said I better eat it in HongKong. I went to SG last time. Got so disappointed with their food. Names are big. Everything not fresh.

    回覆刪除
    回覆
    1. i didnt try any chicken. i think the best place eating chicken is china. hahaha

      刪除