2019年1月10日 星期四

快閃新加坡探親團 (jan 4 - 6, 2019)/ day 1

day 1行程 - jan 4, 2019 (fri)

today's highlight : 飲飽食醉

第1梯隊

4人先出發


豆花tea

第1梯隊去完友人家settle down後...........5人就出發食食食.............食咗gula melaka豆花, curry角, 煎堆


durian tea

其中4人喺榴槤狂熱份子.............所以趁第2同第3梯隊未到時 (我哋2個都唔食榴槤)............佢哋先來第1 round............4個人食咗1個 (好似喺黑金猫山王)...........佢哋大讚好得又平 (2個=香港1個嘅價$$$$).............睇相喺幾靚


check in

今時今日點可能無得online check in架?!...............又無分check in行李/ hand carry only...............mix埋1齊排...............真喺吹scoot唔漲


self weighing

攪掂咗check in.............去磅吓自己..............其實都唔輕..............不過所有人望都覺得我好瘦


premium lounge

今次我記得帶張ae card...............去咗近gate 1嘅premium lounge.............比我想像中多齋揀喎...............但呢間無支裝水提供 (近gate 40嗰間有支裝水).................所以我最後攞咗1個青蘋果同烏龍茶走


上機

tr981 (etd 7:15pm.............最後喺~7:46pm take off)

瞓醒咗............都飛咗2 hrs.............唔知下面喺邊度............好多光.............好繁華熱鬧

去到singapore機場terminal 2 (sin) (原本eta應該喺 11:20pm...........實際eta 11:14pm landed...........坐咗~4 hrs)


平衡時空dinner medly

佢哋6個人就分別喺好多間唔同食肆外賣咗1餐好豐富嘅dinner

部份食肆資料如下
1) kim's kitchen : 胡椒蟹, 咖喱蟹, 福建麵, 鹹蛋魚皮

 2) 榮高 : 煲仔飯

3) 林園沙爹 : 串燒

4) 阿林麵卜 : 魚蛋湯, 魚片頭


平衡時空happy hour

食飽後................佢哋情緒高漲到去唱校歌................本來有條video..........但因為私隱問題...........post馬賽克相代替

大家濶別多年............原來隱藏咗3個大飲家.............佢哋飲咗咁多支............唔怪得唔嚟接我...............叫我自己坐的士嚟啦~~~

聞說好有程序............飲呢支之前...........就要飲呢個先.............所以飲咗咁多支


宵夜

我到埗後都淺嚐咗幾款


月1/2小夜曲

我被assign同xx孖舖................估唔到瞓到1/2夜..............佢會搶晒我張被.............仲將2邊被角zip晒喺雙臂底下............包住自己............我想"炆"番張被都無機會..............真喺無仇報

我唯有落床.............拎件風褸當被come la...........同教細d個冷氣...........第2朝我跑完步番嚟..........同佢講 "我琴晚爭塊紙皮.................就可以喺房度做露宿者呀!!!".............佢喺度喪笑...................hahaha

沒有留言:

張貼留言