2019年1月11日 星期五

快閃新加坡探親團 (jan 4 - 6, 2019)/ day 2

day 2行程 - jan 5, 2019 (sat)

today's highlight : 喪selfie............繼續飲飽食醉

晨操

我好早就醒咗.............所以決定出去跑番轉...............友人教咗我條路線...............我跑咗~20 mins...............濕晒咁番去沖涼


早餐

今日full team.............我哋7人target食local人好出名嘅soft boil egg toast..............嚟咗老店亞坤.............豪氣咁每款叫咗1份.............共食咗sgd 28.90

個多士夠脆..............可能對french toast with kaya嗰款無任何期望..............佢令我哋有驚喜喺嗰份濃郁明顯嘅蛋香味.............我估佢用咗鴨蛋

steam嗰款最無character


fullerton hotel

再去埋附近嘅6星酒店借toilet............hahaha............順便影相................仲好有xmas嘅氣氛


地標略影

其1友人好多年都無嚟過新+坡...............1齊集郵.............我哋仲傾過吓入伍大旅行~~~~

榴槤組

da me組


china town

嚟china town有唔同嘅目標.............買肉乾 (如果唔喺有豬瘟,我都會買)...........買藥膏





lunch

喺新+坡style嘅肉骨茶..........胡椒味香,濃...........估唔到喺unlimited refill添............1友人豪斟咗3次...............犀利!


mustafa mall

之後我哋行去鄰近小印度嗰頭嘅mustafa mall.............1個好local人去嘅mall...........主要賣生活品...........又有d souvenir可以買............街頭好暢旺


買酒

友人琴晚推介咗2支酒............lunch後就去咗suntec city入貨...........突然變咗班酒鬼............今晚隊~~~


drink

當友人們喺超巿買生果時…………見到呢間................買杯嘢飲先...............passion fruit fermentate reg...................多謝sgd 4.8................味道即喺果醋咁...................我問咗友人................sg呢邊未通街通巷興飲台茶, 奶蓋, 黑糖珍珠嗰類嘢


massage

之後分咗2批人活動..............大伙兒去massage


追貨

我無按摩..............因為我想追番琴日我無食到嘅豆腐花 (超滑,第1啖食到有豆味,下次會試唔要gula melaka,佢有點蓋咗個豆味)同魚蛋 (好滑,但魚味薄弱)............友人陪我1齊食



durian round 2

剛剛返貨 (~5:30pm)..................我唔食..............又頂唔到1齊坐.............所以我拎咗張凳出對面行人路坐............我知佢哋最後食咗2個榴槤+山竹..............其1非榴槤組員仲勇敢試食咗小小


dessert

呢個喺友人發現新開嘅馬來西亞傳統甜品...............好interesting............d putu piring喺即刻整架 (蒸few mins).............原味喺gula melaka...........我覺得甜咗d................反而個coconut清d好d


dinner

5年前我嚟sg都喺去鎮發.............難得佢水準無跌watt.............我最鍾意乳豬,黃金茄子同椰子pudding…………共食咗sgd 388.25


狗狗mask

我初時見到呢盒mask時.............以為喺比狗狗敷................原來喺比人敷.............敷咗1陣就會開始起泡...............好似白poodle咁..............張相好funny..............超攪笑又帶幾分驚嚇呀!................😆😁😝


傾談3點鐘

第1 round喺gin…………友人拎出家中珍藏…………gordon gin太普通,所以我哋無飲…………友人推嗰支roku gin真喺好香…………友人仲叮埋pop corn (牛油味+芝士味)出嚟…………好有返番去細個去dickens bar咁 (gin tonic+鹹爆谷)

之後就到whisky…………飲家話好oak味,無酒精味,對我嚟講只飲到酒精味…………hahaha

1路傾1路飲…………最後銷埋友人支port酒…………好耐都無咁有興致3am都唔瞓~~~

沒有留言:

張貼留言