2019年1月25日 星期五

2019車厘子篇

今年又記錄吓..................其實第1盒喺dec 2018開始

1) clyde orchards - 32mm+ (hk$630/盒)
-購自 : 柴灣ja2
-日期 : dec 21, 2018 (fri)
-產地 : new zealand
-品種 : ?
-直接送去我office (coz買滿hk$600+..............港島區free delivery)
-佢喺新鮮青掟..............表面未算靚仔...............有點受過沖擊咁................不過勝在無嘜爆底.................可能始終剛開始有貨................1來價$$$$會貴............2來1盒裡面甜度未夠平均..............有d喺無味.............所以下年要忍手..............唔好1開始有就買

2) new zealand gourmet - 30mm+ (hk$460/盒)
-購自 : 柴灣ja2
-日期 : jan 18, 2019 (fri)
-產地 : new zealand
-品種 : ?
-上個weekend懶無去到果欄....................所以今個fri同ja2買..............直接送去我office
-不過今日佢入得2款.............全部都喺nz貨............無我最想買嘅tasman ruby.............無緣都無辦法
-另1個喺j&p tuner (36+mm)............hk$600/盒...............我上年有買過呢個牌子.............都good........我問咗店方邊個好d............in terms of肉質, 甜度平均度, 爆底度, 外皮靚仔............佢好老實...........話因為36+mm size咁大.............會較易有爆底..............佢目測嗰盒已見到1粒...........所以佢推介我食呢隻會少爆底情況
-呢個外表靚仔過上次 (少"銀"傷痕跡)............肉質好實淨............青掟............唔多發覺有爆底............個皮略為厚咗少少...........每粒甜度平均過上次
-以嚟個價$$$$...........收貨有餘

update
3) reid fruits - 32mm+ (hk$570/盒)
-購自 : 柴灣ja2
-日期 : jan 30, 2019 (wed)
-產地 : tasmania
-品種 : simone
-今日店方入咗2隻都喺塔斯曼尼亞......................另1隻喺我心儀嘅tasman ruby (lapin種).................不過店方話呢隻爽口實淨d..................所以我跟
-整體甜度都平均, texture喺3次嚟講最爽口..............實淨..............皮正常,無上次咁厚..............但要彈就喺外表靚仔度欠佳................多爆底 (+埋應該有2x粒)...............亦未夠皮光肉滑.............都喺有"銀"傷
-後來我睇番上年嘅車厘子篇..................發覺金袋鼠嘅comment同樣外表靚仔度無咁好同爆底多

4) 43 degree south - 32mm+ (hk$680/盒)
-購自 : 果欄游炎記
-日期 : feb 2, 2019 (sat)
-產地 : tasmania
-品種 : lapin
-車厘子近水尾...............臨近新年人山人海.................果欄要+鐵馬欄住
-今次試吓呢檔...........佢有43度south..........tr同tr lucaston............本來打算買tr...........但發現佢個品種喺sweet gerogia..............我未買過呢隻品種..............所以我無博...........轉買43度south嘅lapin
-唔喺每粒都有掟...........而且果肉喺食4次嚟講淋身 (~1/3箱)..........唔知是否車厘子水尾factor還是43度南本身喺咁…………新鮮度1般............但喺甜, 皮薄..........爆底度比金袋鼠好
-食咗2年...........我個人都喺鍾意in season嘅tr............整體表現最好 (in terms of外表靚仔度, 肉質, 平均甜度)..............但今年我同佢無緣...........唯有等出年

沒有留言:

張貼留言