2017年12月31日 星期日

Sparestore@太子 - sunday only


地址 : 太子砵蘭街372號儷凱酒店1樓壹樓共同社
電話 : -
消費 : ? (我唔知大數)
純個人評價 : good



dec 3, 2017 (sun).............3人來lunch...............共叫咗 :

1) ? (hk$)
-友人話好飲

2) ? (hk$)
-友人話ok

3) 烤番薯4季豆沙律 (hk$48)
-配楓糖芥茉醬
-我喺車度時已好hungry..............+上遲咗少少嚟..............友人已幫我order咗
-嚟到已有得食..............原來只有我1個人食沙律..................友人倆覺得main已夠
-攪到我好似好大食咁添~~~~
-蔬菜新鮮................仲有d sun dried berries...........不過我不嬲都唔食乾果............所以只試咗幾粒..............味道其實都ok............甜度自然
-個dressing帶點酸............所以開胃

4) 普羅旺斯雜燴配法包 x 3 (@hk$78)
-因為友人預早叫.............所以我1嚟到.............沙律同主菜都ready好晒
-於是我就2碟1齊食.............hehehe
-雜燴即喺有矮瓜,翠玉瓜同bell pepper
-調味夠.............無over.............好唔錯呀!.............佢喺間vegan食肆..............已叫難得啦!

5) apple cider dougnut w/maple glaze (hk$25)
-甜品當中比較遲先ready好
-想試吓無蛋無奶嘅甜品..............佢可以做出咩味同質感
-個dougnut質感就有輕輕拉力嘅texture...........唔喺鬆...............有玉桂味...............唔算濃
-反而旁邊嘅豆腐cream就好有豆腐味...............good

6) chocolate earl grey cake with tofu cream (hk$40)
-呢個要再耐d先ready
-但我都等.............因為想食earl grey cake
-佢其實似chocolate mud cake多d...............texture軟身.............外表微挺............1見到成個mud cake咁............當然朱古力味已蓋晒earl grey味.............幸好佢個朱古力味尚算濃............唔喺cheap朱古力嘅味道
-呢個伴住個豆腐cream嚟食真喺good喇~~~~


後記
1) 多謝友人請食飯

2) 店內環境

3) sparestore...............1個星期只開sunday...............無得book............其餘日子就由其他人run (媽媽廚房)

4) 我覺得近年多咗vegan嘅食肆................所以我都叫做轉食vegan合時............前幾年好似無咁多標榜vegan嘅食肆

沒有留言:

張貼留言