2017年12月11日 星期一

Ohms Cafe & Bar@soho - 慢活

Ohms Cafe & Bar

地址 : 上環荷李活道192號地下A舖
電話 : 5400 4236
消費 : hk$74/head (ie total hk$147)
純個人評價 : good



食友知道我轉vegan後..............比咗幾間vegan食肆我旁身...............oct 28, 2017 (sat).............2人來lunch...............共叫咗 :

1) 熱腰果奶 (included)
-唔多熱...........泡喺滑,幼細
-但唔覺有nuts味

 2) all day breakfast (hk$148)
-有bagel, 牛油果,焗豆, 腐竹,生果等
-好basic嘅味道,但seasoning just rite…………我欣賞味道>presentation

3) earl grey+雲南black tea (+hk$10)
-友人叫咗茶
-無諗過咁認真…………比埋個漏斗你計時…………漏晒d砂時…………就喺倒d茶出嚟之時

4) 鹹熱香餅配芝士,磨菇,香鬆 (hk$128)
-我個人對pancake, hotcake情有獨中…………但轉咗食vegan之後…………就無得食喇
-所以1見到呢個vegan version,即叫
-有vegan sauce,又磨菇碎,素肉鬆…………味道豐富
-pancake因為無蛋無奶…………所以唔expect有香氣…………只望佢texture唔硬唔實就可以了
-佢嘅texture喺ok鬆
-所以我已覺得好味…………我宜家都好少食到好好味嘅嘢…………通常都喺食材嘅原味為主,比較清淡
-因為vegan嘅限制…………好多食材都唔用得…………大大影響出嚟嘅味道同變化 (dimemsion on taste, texture, volume通常都少layer)

5) 珊瑚草海帶牙腐竹沙律 (+hk$20)
-因為個main嘅份量細…………完全可以食得落多個main…………但見到佢嘅出菜速度…………所以+小食算了
-諗住呢個會快d serve到…………不過都要等1x mins
-個珊瑚草帶點爽口…………當然無嘜味…………但seasoning夠味比埋佢


後記
1) 店內環境

2) 呢度得1個人煮嘢...............所以出菜速度超慢.............要唔肚餓時落單…………等到上枱就剛好肚餓

3) 我自己鍾意佢嘅seasoning…………令到味道都rich又無over…………我個人鍾意呢間多過cwb嘅vegvolutxxx

4) 之後我同食友講覺得呢間好d…………佢試完之後…………表示as a vegan restaurant…………ok la

我相信我嘅味道要求降低咗………………hahaha…………以後都喺覺得好嘅餐廳…………keep it to myself好了~~

**5) dec 15, 2018 (sat) update : 叫咗vegan butter, sea salt almond butter bagel (hk$50)..........bagel color烘得好靚.......雖然好厚身..........但上到枱仲喺幾暖熱吓...........texture鬆,有density....個sea salt almond butter喺佢哋homemade (我以為喺店內有得賣嗰樽............佢哋話用嗰樽成本太貴,所以自己整).........呢個醬rich..........有點鹹香..........下次要去買佢樽現成醬先~~~

hot green tea soya milk latte (hk$48)..........抹茶味好柔弱吓........咁就飲到些少豆味

豐富d叫埋sweet pancake with coconut cream and ice cream (hk$108)........b fair 1 d........vegan pancake無可能同有蛋有butter嘅pancake比..........無苦味,唔乾實已交到功課..........併埋溫和coconut味嘅cream同vegan雪糕食..........我已收貨,好滿足~~~

沒有留言:

張貼留言