2017年12月27日 星期三

染髮 @queenie henna

我嘅白頭髮都唔少..............以前淨喺要上色................所以用美源髮彩 (曾江賣廣告嗰隻...........由細睇到大)..............後來想用d天然材料...................於是試用平x媽媽嘅純植物染料................但唔上色.............唔多遮到白頭髮................而且要染得好密.............d色好易甩

有次食友提過有隻純henna..............我google到佢...............印象中我好似睇過佢嘅故事...............因為媽媽有cancer.............所以令佢開咗呢間shop (queenie喺佢媽媽個名).............cancer病者都啱染.............佢仲善心地每日有1個染髮quota..............free比cancer患者/ 康服者 (要比proof)

nov 26, 2017 (sun)嚟…………佢有4個價$$$$...............分4個長度...............為免爭拗...........之前嗰日我先去剪髮............咁實喺短髮價 - hk$350

我喺佢fb fan page就知佢有隻貓 (跳跳虎)................所以我1入去就先搵隻貓喺邊.............佢好淋善.............任摸唔嬲架喎.............無脾氣...............連我手指都lam埋................我以為佢喺老貓............估唔到佢好細咋..............得3嵗

最後成功爭取到主子跳上我大肶坐...............我就開始同佢按摩個頭.............佢好enjoy.............超冧..............但當我停止時..............佢就會回頭喵我..............."奴才,我無叫你停喎"..............咁唯有繼續啦~~~~

始終都要停架嘛 (我喺血肉之軀...........會倦)................佢隻手仔搭喺我隻手上面..............再用佢另1隻手仔拉我隻仔手落嚟..............放入口玩...............我即刻抽番隻手出嚟.............就搖搖手指 (好似李小龍嘅手勢) "no, no, no............唔可以咁架播"..............佢望住我,又好似明白.............之後只乖乖坐我大肶.............間唔中換吓姿勢....................直至我個頭要沖水為止

4日後............我收到佢哋whatsapp我follow up................問我個效果如何...............service真喺unexpected咁專業...............最後我表示如下次再去...............最想同跳跳虎玩~~~~hahahaha

**1) feb 10, 2018 (sat) update : 要喺新年前染1次.............今次揀咗indigo藍色.............唔知喺咪今次焗嘅時間好短 (我個頭焗住好hing.............所以我好快除咗個電暖帽)............所以唔多上色

今次有新成員.............但暫時未知高姓大名.............而且仲喺怕人................跳跳虎如舊坐上我大肶任摸...........hehe



沒有留言:

張貼留言