2017年2月11日 星期六

cologne (co trip) dec 4 - 11, 2016/ day 7&8


day 7行程 - dec 10, 2016 (sat)

musical dome

喺酒店附近有個landmark building..............快速影埋佢..........順便影埋隔離條rhine river


kolner dom科隆大教堂
























地址 : Domkloster 4, 50667 Köln, Germany
電話 : -
開放時間 : 06h00 - 19h30 (nov - apr); 06h00 -21h00 (may - oct)
參觀費用 : free

科隆教堂喺我今日嘅重點...............又真喺幾多嘢睇............我最鍾意喺stained glass.............好靚...........尤其當有陽光照入.............將d顏色打去另1幅牆上


turmbesteigung kolner dom科隆大教堂座堂

















地址 : Domkloster 4, 50667 Köln, Germany
電話 :
website : http://www.koelner-dom.de/index.php?id=19167&L=1
開放時間 : 06h00 - 19h30 (nov - apr); 06h00 - 21h00 (may - oct)
參觀費用 : 4 eur

今日另1個重點............就喺要行5xx級樓梯上科隆教堂頂............1條窄樓梯要應付上同落.............最好喺11:30am行完返落嚟...........我~12noon喺個頂行番落嚟.............上嘅人好多...........塞晒車........見佢哋停喺度等前面嘅人郁嘅時間仲多過行


lunch



名稱 : Keule
地址 : Am Frankenturm 1-3, 50667 Köln, Germany
nearest rail station : -
電話 : +49 221 2580839
營業時間 : 10h00 - 24h00 (mon close)
book via : direct with restaurant website
ranking : -
食咗幾耐 : 1 hr
收費 : 16 eur/head <-- 呢餐都要自費
純個人整體評價 : good (計埋價$$$$因素)

出發前已訂枱.............共叫咗 :

1) gaffel kolsch - 0.21l (1.8 eur)
-kolsch beer喺cologne好出名.................但sorry...........我唔多識得品嚐同平時嘅淡口啤有咩唔同

2) schinken haxe mit roggelchen und krautsalat (13.9 eur)
-baked ham knuckle with rye roll and coleslaw
-傳統嘅豬手應該要配酸椰菜.............不過waitress見只得我1個小女子...........所以佢建議呢個相對上比較細portion嘅組合............其實都唔少
-好x大隻..................我唯有努力食............不過個皮都唔喺全部喺脆...........有小部份喺"un"...........肉唔實/"鞋"/乾...........喺ok嘅............但最後我只食到~7成............埋單時我都有同waitress講唔好意思 (浪費咗d食物)...........盡咗力.............佢都拍咗我個膊頭以表明白~~~


cologne街頭略影

隨處行,隨處影............


購物篇

1) gluhwein杯
-購自 : cologne xmas market
-因為隻gluhwein杯有時都幾靚............所以我都想要1隻..............而且臨走前都想飲多次..............見到有人隻杯喺高身厚玻璃...........個圖案好靚.............街坊話喺特別版.............揀咗呢檔有特別版嘅................6 eur..........如果之後退番隻杯..............就可以拎番3 eur

2) snack
-購自 : to go supermarket (central station內)
-1諗起hand carry有部notebook (我體能好渣,唔擔得唔抬得)...........就唔想買嘢..............少少哋買咗d零食

3) pins
-購自 : 貝多芬故居, 科隆教堂


上機

因為喺cologne真喺無嘢想行.............所以早些少去機場..............佢1開始用英文字母就分好airline..........先搵check in區 (check in行理).............再搵gate區............佢哋唔喺痴埋1齊............之後去咗business lounge慢慢hea............我第1程飛去munich (muc)...........lh1993 (etd 7:55pm)...........之後再要轉機到目的地hong kong airport (hkg)

機上dinner.........味道ok

到咗muc............eta 9:00pm...........坐咗1 hr


轉機

同來程1樣............喺munich轉機要要坐無人車.............出咗arrival hall..............再搭escalator去departure hall..........又security check

我個connecting time有1 hr 30 mins.............可以去吓business lounge hea

再搭lh730 (etd 10:30pm)

機上嘅2餐好1般...............今程我隔離乘客個座位調節功能失靈............每次要空姐人手拉直 (降落)/瞓底 (休息)..........好唔方便..........望到好似賠咗6xx eur比佢

我最鍾意喺呢個xmas版嘅amenity bag


day 8行程 (last day) - dec 11, 2016 (sun)

去到香港機場 (eta 5:00pm...........比預期遲咗1/2 hr.............坐咗~11.5 hrs)



總結
-透過今次獨遊嘅公司旅程............我好似成功manage到獨遊嘅初階level............出發前會安排好自由活動時間.............1個人去fine dining都ok...........唔洗lou人陪我~~~~~

-好彩遇到xmas月份............周圍都有xmas market...........所以街上會比平時熱鬧...............又有嘢睇吓.............唔會悶~~~~

沒有留言:

張貼留言