2017年2月25日 星期六

YOLO Bar And Restaurant@灣仔 - 有緣再食 (closed)


地址 : 灣仔皇后大道東137號地下
電話 : 2466 7000
消費 : hk$218/ head
純個人評價 : good




dec 28, 2016 (wed)...............見佢有mulled wine............即刻中入嚟食lunch..............叫咗 :

1) mulled wine (hk$88)
-價$$$$喺貴咗d..............完全夜晚叫drink嘅價$$$$
-佢嘅mulled wine帶點"杰"同濁.............仲有d渣..............唔似我前排喺德國飲到嘅咁clear
-但味道比起喺德國飲到嘅濃郁同實在............果酸甜味出............我鍾意,除咗個texture
-我唔喺飲過好多次mulled wine..........唔知點嘅texture先喺正路

2) 2 courses set lunch (hk$138)
-今日唔喺好肚餓............揀咗個大蝦冬蔭功意粉
-要求意粉可以有幾硬煮幾硬.........佢真喺煮到緊緊熟咁..........有時咬落都幾硬挺.............我有點surprised佢煮到咁marginal............不過我接受到
-佢嘅蝦大隻,肉質結實...........難得喺有鮮味
-其他食材都新鮮
-唯獨溫度只喺暖熱...........同冬蔭功嘅辣味太mild..........欠咗d泰菜感
-之後喺泰式奶茶swiss roll.............個plating邊有畫嘢架.........喺自家製..........sponge cake鬆軟,有點density,moist度ok wor..........個奶茶cream甜度唔over,都有點茶味............not bad
-仲包杯嘢飲


後記
1) 佢set lunch選擇唔多............佢有2款喺泰式口味............check咗個廚喺香港人............我欣賞佢seasoning可以做到just rite (高手/味蕾靈敏嘅人先得).........見對面個女仔食緊嘅burger都煮得好靚............因為個melted芝士喺完全包住個patty

2) 呢個禮拜本想去多次..............可惜2次來 (12點初 & 12:20pm)..........落咗1/2閘............仲喺度打掃緊...........無緣再食

**3) feb 24, 2017 (fri) update : 今次喺嚟dinner..........3 courses set (hk$158)..........我揀咗甜蝦青木瓜沙律 + 香茅豬肉漢堡 + 鴛鴦雪糕焦糖蛋糕

有presentation,有味道,good seasoning..........個香茅豬肉好juicy........1路食1路滴汁.........excution好過上次碟意粉

沒有留言:

張貼留言