2016年8月7日 星期日

iBakery@灣仔 - 新產品

iBakery

地址 : 灣仔合和中心 (臨時舖)
電話 : 6739 0073
消費 : 詳情如下
純個人評價 : very good



n visits
jun 29 (wed) & jul 12 (tue), 2016 .............又嚟咗試吓未食過嘅產品 :

1) 意式脆餅 (hk$37)
-biscotti喺我鍾意嘅餅之1
-實中有脆............因為喺薄切嘅關係...........所以實都唔需要大力咬
-d nuts多.........佢嘅biscotti喺有d果皮乾
-gd

2) 焙茶貝殼蛋糕 (hk$50)
-有次佢嘅店員同我講有隻新產品
-即場試食咗柚子味.........正路味道.........佢反建議焙茶味.........話有character d
-我又試食咗........之後跟佢建議買咗焙茶味
-1包4個
-返到屋企...........我要焗熱佢先食............因為咁樣個外表先可以做到微挺..........同埋個熱力有助迫出個焙茶香氣
-但留意個shelf life好短吓架咋,好似得5日左右,柚子味仲會短d

3) 抹茶貝殼蛋糕 (送)
-亞店員姐姐好好..........佢知我都想試抹茶味..........所以送咗1包(實貨size)比我.............好generous呀!
-咁焙茶嘅味道會character d喇


後記
1) 呢度已變成我嘅入貨站............我嘅公司存貨食晒後............通常都嚟入貨返公司............做到肚餓時有得食

2) 又可以支持社企~~~~~

**3) dec 22, 2016 (thu) update : 買咗個抹茶蛋糕............(hk$128)...........但較之前食嘅鬆散咗.........1 cut就散落好多蛋糕碎.........moist度以前好d




沒有留言:

張貼留言