2016年8月17日 星期三

蛋卷皇后@旺角 - 突來的蛋卷


地址 : 旺角染布房街19號地下A舖
電話 : 2219 6818
website : http://www.eggrollqueen.hk/index.html
消費 : hk$85
純個人評價 : good



jul 26, 2016 (tue)................老細突然送咗1罐細嘅比我..................我好開心..............因為今年新年前想買,但買唔到 (太多人買嚟送禮) :

1) 家鄉鮮雞蛋卷 (hk$85)
-新年嘅時候,買過德x號,回味x窮嚟食
-好多人話呢間蛋卷皇后喺德x號嘅次選.............因為味道好相近...........但就唔洗勁排隊
-佢都好厚身,鬆,帶微脆.............論脆度,回味x窮脆d...........之後呢間.........最尾喺德x號
-但佢嘅蛋香味.........我覺得喺3個之中最出
-甜度唔高..............肯定低過美x先
-所以整體,我會鍾意呢間多過德x號


後記
1) 多謝老細!

**2) jan 22, 2017 (sun) update : 嗰日嚟開呢頭.............新年前夕又想食...........只賣剩原味 (hk$92) 同椰汁味 (hk$103)

仍舊捲得厚身...........鬆脆度,味道同上年嘅差唔多..........只喺略為+咗價咁啫

至於椰汁味............同好多品牌1樣.............喺好溫和嘅椰子味啫...........我個人都喺鍾意原味

**3) may 30, 2017 (tue) update : 嗰日嚟開呢頭.............心思思去入貨...........唔喺送禮時節............當然full range available.............每款味都有試食...........買嚟未試過嘅鮮牛油 (hk$96).............喺鬆些少............好味


沒有留言:

張貼留言