2016年8月8日 星期一

大叻越南牛肉粉餐廳@灣仔 - 普通料有師傅

大叻越南牛肉粉餐廳

地址 : 灣仔蘭杜街8號地下
電話 : 2527 6788
消費 : 詳情如下
純個人評價 : absolutely fair



2 visits
jun 16 (thu) & jul 15 (fri), 2016 .............2次嚟lunch.........共食咗 :

1) 大叻鮮茄牛坑腩河粉餐 (hk$48)
-個湯底好唔得,我只食到香葉味..........同d假甜味
-鮮茄嘅酸味喺無嘅.........都唔好講咩自然酸.........更+搵唔到
-唔記得咗叫咗杯咩熱飲............都應該喺熱檸水

2) 炭燒香茅豬扒飯餐 (hk$48)
-上次友人請咗我食1條豬扒...........味道唔錯喎..........所以今次自己叫
-好快上枱...........熱度只喺小熱
-豬扒肉質喺鬆,juicy............食多幾塊..........就越覺得味道過份豐富...........如果唔喺師傅,我諗唔到會有d嘜嘢............幸好我沒即時味精反應


後記
1) 呢度長期爆...............我咁早放飯.............都要再提早d出門.............先唔洗排隊............2次食完出嚟...........誓必圍滿人

2) 對於d明顯用師傅嘅食肆..............無興趣再嚟!.........都唔明點解咁多人嚟!

沒有留言:

張貼留言