2020年10月13日 星期二

headset (帶埋$$$$打工系列)

因為趕住mon開會用 (費事為咗個teams meeting去霸間房......................長遠都喺要買)......................喺網上搵到1間電腦公司.....................上晝問咗佢有開,有得賣headset................於是走咗上去

1) corsair gaming headset (net hk$300)
-購自 : 飛馬電腦
-購買日期 : oct 11, 2020 (sun)
-喺工廈樓上...................嗰日怕且全層得佢呢間開...................入到去先知唔喺深水埗電腦場嗰類.................唔喺主打家用電腦.....................原來喺砌機同賣電競用品
-後生仔知我唔喺用嚟打機...................只喺插電腦開會用................介紹咗3款喺佢公司最低spec嘅耳機比我.....................我揀咗呢隻
-discount : 10% (因為1個原因....................比厚面皮嘅我r咗個折番嚟..............hahaha)
-保養 : 2年
-確實音質比起由電腦output d聲好好多................開大volume d聲都無擦/散...................+上喺全耳罩式...............stereo效果更出
-有日it同事經過我個位..................."嘩,嘜你個headset咁大舊?".................我"我自己比$$$$買架,我唔覺意去咗間專賣打機嘢嘅電腦公司...............呢個喺最低grade架啦~~~"...................hahaha

- technical spec
connector : 3.5mm
headphone type : stereo headphone
freq response : 20hz - 20khz
impedance : 32ohms @1khz
sensitivity : 113db (+-3db)
drivers : 50mm

microphone type : undirectional
impedance : 2.2k ohms
freq response : 100hz - 10khz
sensitivity : -40db (+-3db)

沒有留言:

張貼留言