2020年8月21日 星期五

Call Me Chef@觀塘 - 1000層蛋糕

Call Me Chef

地址 : 觀塘開源道60號駱駝漆大廈3座4樓T號舖
電話 : 2286 0833
消費 : total hk$124 (無+1)
純個人評價 : marginally good (計埋價$$$$因素)





aug 20, 2020 (thu)...................終於嚟咗想去好耐嘅cafe食mille crepe (因為友人無耐前喺fb post咗佢地嘅食物相)................堂食+外賣 :

1) 焦糖海鹽mille crepe x 2 (@hk$32)
-估唔到佢都有好多味揀.................不過就喺無我最想食嘅earl grey/ 阿華田
-我揀咗焦糖海鹽.............我prefer除咗甜味之外,可多1款味道可以offset番個甜度..............eg 鹹味,茶甘味,酸味之類
-唔大件架,每層厚薄都平均..............樣子幾靚
-雖然有焦糖,甜度中等,唔會喺美式甜品甜度............鹹味都明顯...........鹹甜味比重2者相近
-奶油味第1啖會明顯d............滑
-crepe皮薄唔會過軟
-如果同名牌lady m比 (3年1/2前食過).............lady m每層嘅cream會厚d,少好多空氣 (無咁多窿),綿密d同滑d............皮再薄d...........但佢嘅價$$$$貴呢度~1.5倍 (即喺1件lady m = 2.5件call me chef)
-好快比我食晒.............食完嗰刻就如1陣風...........但飲埋杯嘢.............就feel到有d飽
-重點喺嗰日我對佢嘅小食無嘜興趣.............如果唔喺,我都會order
-另外賣咗1件返屋企比佢哋試吓

2) 熱伯爵茶 (hk$28)
-喺twining茶包,當然無問題啦

3) 香芋奶蓋mille crepe (hk$32)
-問咗女店員佢今日會推介咩味..............佢話呢隻多人買...............佢個人就鍾意朱古力mocha..............因為屋企人唔飲咖啡................所以我揀呢個比屋企人
-我無影相............而屋企人食完無講有咩comment

沒有留言:

張貼留言