2020年8月26日 星期三

肥後屋@銅鑼灣 - 食材優質, 素食讚呀!

肥後屋

地址 : 銅鑼灣信德街9至11號百威商業大廈地下2-3號舖
電話 : 9317 1952
消費 : hk$68
純個人評價 : very good





aug 24, 2020 (mon)...................突發揀呢間自己嚟lunch.............叫咗 :

1) 醬燒玉子,青椒仔,南瓜定食 (hk$68)
-包咗7味枝豆,冷車厘茄,汁燒什菌3款前菜
-雖然喺堂食................佢都pack到外賣咁款
-枝豆喺凍凍哋外,另外2款前菜就喺室溫
-枝豆正路,但粒豆唔夠肥大
-汁燒什菌seasoning just rite..............唔會太濃醬汁味.............所以自然style
-我最鍾意嘅前菜喺冷車厘茄個柚子汁..................個柚檸香好持久.............嗰種citrus味喺清香討人,唔artificial................好想將佢變成香水搽喺身..................hahaha
-主角喺3串燒物
-我逐層處理..................青椒仔面撒鹽花................入口微熱啫..............ok嘅
-個南瓜好甜呀同好綿.............好少食到咁嘅甜度嘅南瓜
-而個玉子燒.............成條雪條咁..............第1啖嘅蛋味好出..................佢外表掃過味噌醬燒.............除咗玉子嘅微甜外,仲多1份鹹鹹哋嘅味道..............有性格嘅玉子燒
-米喺100%日本米..............份量都幾多架
-食到後段我慢板咗..................因為都幾飽吓
-唔包飲品...............但每枱都有樽水免費供應
-從食材睇佢入優質貨.............醬汁烹調有heart.............素食味道煮得有水準..............好難得.............因為味道而讚嘅shop唔多..............喺我近期遇到嘅好店
-店員話每日都會有1個素食option..................雖然我無食過佢其他肉嘅菜色...................我好有信心都唔會差
-只收cash
-埋單時............店員有問我d嘢啱唔啱食 (佢每枱客都會咁問)...............仲話喺限聚令下...............佢嘅lunch多咗d前菜作優惠...............希望去吸番多d客

沒有留言:

張貼留言