2020年8月14日 星期五

日日蒸腸粉@旺角 - 芫茜控

日日蒸腸粉

地址 : 旺角彌敦道688號旺角中心一樓F85號舖
電話 : 6222 1681
消費 : total hk$32
純個人評價 : marginally good





上次嚟到知道佢改遲咗1pm先開舖,所以轉咗食第2間..................aug 11, 2020 (tue)出開城...................食完lunch行過嚟碰運氣.............叫咗 :

1) 芫茜皮蛋腸 (hk$32)
-環觀坊間嘅腸粉店都無呢款腸粉
-所以鎖定咗目標...............我就喺為佢而嚟
-即叫即蒸.............所以要等吓 (其實我上1餐都未落格,但唔知幾時再出城,佢又有開,食埋佢啦)
-有好多芫茜喺面.............好新鮮靚仔 (無霉無縮埋)
-佢嘅腸粉薄滑.............稍為軟身............明顯見到腸粉已混入芫茜汁同碎打成
-但芫茜香味最明顯始終都喺來自面頭嘅新鮮芫茜
-皮蛋切粒..............無"押"味..............仲喺冰花皮蛋嚟 (見到少少冰花狀)
-仲+咗蛋.............做法同其他腸粉店唔同 (用蛋漿整熟薄薄的1層).................佢就好似平熟版嘅太陽蛋.............會有白色蛋白............但就比薄滑嘅腸粉皮厚得多.............下次我會叫佢走蛋............因為我覺得texture上唔多夾............除非佢改用蛋漿
-落order時有問我食唔食辣..............我話少少啦..............所以就+咗少少辣醬油比我............其實辣度唔勁.............蘊藏好微微嘅川辣味...........有點辣可增添層次


後記
1) 日日蒸腸粉好似有個勁筍價比學生人士

2) oh yes, 呢度做外賣多...............因佢只得1張好細嘅枱面板供客人立食

3) 其實我都幾鍾意食呢d蒸腸粉......................所以之前有食過鳳鳴 (希望有時間可以寫番)................下個target喺去試濃姐同不忘

沒有留言:

張貼留言