2020年7月4日 星期六

sensory ZERO@太古城 - 食物decent

sensory ZERO

地址 : 太古城道18號太古城中心地下誠品生活G014舖
電話 : 3419 1133
消費 : total hk$32
純個人評價 : marginally good




n visits
要喺太古城商場裡面搵到啱我食嘅嘢超難..................on and off我都會嚟幫襯.............我食嚟食去都喺d green option..............咁我又唔喺次次影相嘅....................叫過 :

1) 牛奶南非國寶茶 (hk$50 + $5)
-我將佢轉咗oat milk
-南非國寶茶有佢嘅herbs香味......................我麻麻哋鍾意
-不過佢勝在無caffeine

2) all day green breakfast (hk$128)
-我走咗芝士 (本來喺芝士椰菜花)
-賣相靚仔,味道無問題呀!

3) 大滿足all day green breakfast (hk$128)
-後來佢個all day breakfast由牛角包轉咗做好cute hello kitty頭toast..................仲配埋自家製果jam...............味道同texture唔錯呀,唔會好似超巿買到嗰d咁假
-質素保持到

4) pasta of the day (hk$?)
-唔記得嗰日喺1個咩意粉...............南瓜汁底
-唔記得有無走到d嘜嘢
-佢嘅意粉慣性ok.............唔喺港式意粉

5) crazy chocolate (hk$50)
-我初期喺飲呢個濃熱朱
-但飲多2次............對我嚟講都喺甜咗d
-所以之後無叫

6) cacao tea latte (hk$45 + $5)
-我終於搵到我杯茶啦!!
-佢喺茶底+可可.............即喺朱古力奶茶............我仲將佢轉埋oat milk
-甜度比起crazy chocolate低好多
-下次都會叫呢款


後記
1) 呢間sensory zero...............如show誠品card..............會有9折

update 
**2) sep 10, 2020 (thu) : 想飲熱嘢.................今次都喺叫番green pasta of the day set (hk$117)................南瓜忌廉汁底..............pasta帶點挺身.............面撒咗少少芝士絲...........好快就溶咗..............調味輕手又唔喺無味..............gd呀!

都喺叫番熱cacao tea latte (+hk$5)轉oat milk (+hk$5)................再叫佢整熱d..............有朱古力味,有茶味...............甜度低.............gd呀~~

**3) sep 25, 2020 (fri) : 多謝友人們食lunch.................今次叫再從未叫過嘅沙律...................感味沙律set (hk$102)................因為近排多咗喺出面食飯..............仲食埋咁多濃味/重師傅嘢.............我嘅味蕾已經抗議...........條脷成日仲帶d鹹同甜..............好辛苦..............所以呢排要食得清淡d/ 帶citrus嘅嘢.............佢嘅沙律好豐富又新鮮...............個dressing喺柚子citrus..................好開胃..............gd呀!

都喺叫番熱cacao tea latte (+hk$5)轉oat milk (+hk$5)................再叫佢整熱d..............有朱古力味,有茶味...............甜度低.............gd呀~~


沒有留言:

張貼留言