2020年7月1日 星期三

蕃茄仔@銅鑼灣 - 創意番茄清湯底

蕃茄仔

地址 : 銅鑼灣希雲街5號地舖
電話 : 9162 0343
消費 : hk$57
純個人評價 : fair與good





jun 28, 2020 (sun)...................因為見到有人喺fb post呢間新店.............即刻坐言起行.............叫咗 :

1) 秘製金黃番茄清湯冷麵 (hk$88)
-本來喺慢煮雞胸絲, 昆布, 胡麻, 柚子胡椒, 紫蘇, 梅子金茄 <-- 佢肯比我將雞胸絲轉成萵筍
-麵底喺白麵,今日仲有梅子麵揀 (要+$$$$)
-因為未試過番茄清湯broth..................所以放棄咗傳統嘅濃湯番茄底
-佢都有幾多配料比你撈落個清湯到.................我自己就麻麻哋個柚子胡椒 (因有少少川椒味)...................只+咗少少................除咗個茄仔外.................其他配料我就倒晒落個湯度
-番茄味道當然無平時紅晒嘅濃湯咁出咁濃啦..............相對地茄味1定薄好多,亦淡好多
-如果鍾意食濃味嘅你.................呢個冷麵未必喺你杯茶

2) 熱茶 (+hk$6)
-唔記得呢杯喺大紅袍定喺伯爵茶


後記
1) 店內環境

2) 呢度要掃qr code落單.................我比較少用qr code落單嘅經驗

3) 下次嚟要試傳統濃茄底

update 
**4) sep 14, 2020 (mon) : 突然想試埋佢個濃茄底.................因為唔想食肉...............又同店員傾個特別安排 (hk$78)..............佢叫我喺手機落order時揀個hk$78.................之後揀幾個素食餸................我要咗萵筍, 粟米同豆腐...............收番我hk$78..............我又將個麵底轉成葛絲 (+hk$5)

好大碗............佢嘅番茄底相比坊間嘅杰...............texture上有點番茄蓉feel...............比較原味自然 (無坊間嗰d咁惹味............亦無牛味)...............葛絲即似水晶粉.............透明帶點煙韌

3種餸都新鮮無問題



沒有留言:

張貼留言