2020年7月20日 星期一

綠蛋島 (行山入)

jul 17, 2020 (fri)..............跟咗友人去綠蛋島玩水 (東張西望未播之前,今年綠蛋島突然出咗名,假日都多人)..................先約喺大坳門巴士站等

路線 :  大坳門 ~ 龍蝦灣 ~ 綠蛋島 (沿shoreline山邊,無上山再落) ~ 原路折返大坳門
時間 :  11:35am (大坳門巴士站) - 7:30pm (大坳門巴士站)..................去程有迷路,又烈日當空咁行,我抖咗好多次 (嗰日我體能麻麻,流咗好多汗,好快就心跳加速,有d熱衰竭symptom)................攪到>3:30pmm先到綠蛋島

*特別鳴謝友人們...................我借用咗山友嘅靚相*

路線

我就去彩虹坐#91巴士入大坳門

到咗龍蝦灣............d水好清呀~~~

我哋離遠就見到條白繩.............其實唔啱架..........我哋揀錯咗 (that's y之後迷路,因無絲帶指示).............應該喺之前d有條路仔.................向上望............d樹縛晒前人留低嘅絲帶

開始見到綠蛋島啦..............但行極都未到

後來我哋搵到條溪...............友人好強,仲孭埋cook set嚟煮麵,烚菜..............我就自備午餐

因為攪到>3:30pmm先到達綠蛋島..............所以1d相都無影.............友人即刻帶我哋去玩穿洞 (都無時間行綠蛋島1周)...........因為今日帶咗>2l 水 (因天晴酷熱兼全曝曬,以防中暑).............又多嘢食,又有毛巾,又有潛水boots (水底d石好滑好跣).............所以無帶到mask & snorkel (個背囊已重又無位).............只得曚矇哋嘅游水goggles..............睇得唔清楚d珊瑚同魚仔.............下次1定要帶mask & snorkel同保暖背心...............玩穿洞時..............d海水都幾凍

之後5:30pm喺綠蛋島走人...................1口氣去到龍蝦灣 (~45 mins)大break

本來我哋個plan喺相思灣租kayak................划去綠蛋島.................我又擔心太早租..................萬1嗰日天氣唔好/陰天..................咁d玻璃水就會大打節扣..................但當我等埋睇9日前嘅天氣預測................就去搵間kayak shop...............又full晒~~~~

於是友人都搵到呢條唔洗上山嘅路線入綠蛋島..................有1條要上山再落綠蛋島就會辛苦好多

沒有留言:

張貼留言