2020年1月19日 星期日

共融陪跑員

jan 12, 2020 (sun)......................去咗幫跑班教練做特殊人士 (輕度mr)嘅陪跑員....................只需要跑3k.......................全程陪住我個partner 1齊跑就得喇....................佢哋年紀好細....................只得1x嵗咋

個event喺由東華3院攪...............呢個喺我人生第1個公開賽..................我唔熟流程.................只著咗件好薄嘅風褸去 (去到等上線喺要食風...............尤其政總公園..............好彩跑班助教借咗佢件spare薄風褸比我+上去)..............裡面只著咗跑班時嘅背心 (原來上咗線同開跑喺要企1段時間)....................好彩今個賽事多人跑..................我喺等開跑嘅人堆內...............又無風..............後來出太陽...............所以先唔變雪條

我嘅partner會跑吓又行吓.................突然又會快跑吓...............佢爆嗰吓真喺可以跑得好快..................我要即刻拔足狂奔先追得上

沒有留言:

張貼留言