2020年1月9日 星期四

再度快閃新加坡探親團 (jan 3 - 5, 2020)/ day 1

day 1行程 - jan 3, 2020 (fri)

today's highlight : 实礼基 (豆腐花) --> putu piring cafe (馬來西亞甜糕) --> medley dinner

t1 check in

今日唔喺大假期前夕.............t1條龍都幾多人...............不過勝在郁得快...............幾分鐘我就入到大樓


weighing

hand carry行李 (今次快閃無check in luggage)

我自己..............著咗波鞋嘅重量


上機 (hong kong --> singapore)

terminal 1 singapore airline sg891 (etd 12:30pm............actual 12:42pm take off)

我預先已揀好咗vegan餐...............好彩個蕉味雪糕唔喺好蕉啫

正常餐單喺呢個

去到singapore機場 terminal 3 (sin) (eta 4:30pm...........actual 4:13pm landed..............坐咗<4 hrs).............行李好快出到嚟...................友人couple已嚟咗arrival hall接我哋



tea


先去食豆腐花..................今次我要淨豆花得喇..............仲喺好滑

再去附近食馬來西亞甜糕................今次揀咗淨椰子味.............友人們都唔多食............大部份我照顧晒..............今次有機會試真d............ texture易散開..............因佢並唔喺1舊pudding.........而且由粉狀壓埋再蒸熟


dinner medley

第2隊要~8pm先到...................我先去跑步..................返嚟前負責買prata...............其他人就去買外賣.............組合咗呢個豐富dinner

呢個喺肉乾pizza😋...............友人個女好鍾意食............真喺好有豬肉乾嘅蜜味...........豬肉乾好似即時食嘅味道...............無因為焗過而乾硬咗

仲有住家靚湯..............其1友人負責帶乾螺頭嚟singapore................晏晝返嚟基地前..............1齊去超巿買煲湯料................因為我唔食雞..............友人們就改用豬肉.............仲+咗乾瑤柱,圓肉,杞子,紅棗,冬瓜...............好甜!!! 👍😋😋😋


住家pub

晏晝時入咗d零食..................屋主有爆谷👍😋................但爆谷味kit kat就唔多得🆇

今晚品嚐咗梅酒and...................
梅酒

沒有留言:

張貼留言