2019年11月2日 星期六

蒲台島考察

cgt課程嘅第1個field trip.................oct 20, 2019 (sun)................導師帶埋我哋1班學員嚟蒲台島出field

蒲台島地質簡介

-地質年代 : 中生代 (mesozoic)/ 白堊紀 (cretaceous)/ 晚 (late), 約6,550萬-9,900萬年前
-岩石群組 : 蒲台花崗岩 po toi granite klp - 大斑晶粗粒至等細粒黑雲母花崗岩


過程記錄

我哋喺赤柱卜公碼頭集合...............搭10am呢班船.............排隊途中................導師叫我哋先download hkgeology個mobile apps先

坐船嘅時候......................導師都有導賞..................好盡責....................經過螺洲和蒲台島之間時...................介紹全港最深水的神秘海域『螺洲門』.................水深近70 米,曾為本港的爆炸品傾卸區。除了爆炸品,若檢獲假硬幣,警方也會棄置於此,因為螺洲門水深湍急,不擔心不法分子撈起假幣再用

呢度唔喺喺邊有咩多衛星發射站

見到蒲台島嘅天后廟啦

 亞sir帶住我哋喺碼頭附近嘅石頭講起.......................借咗handy放大鏡比我哋睇岩石上嘅結晶

 從地上嘅岩石介紹節理 (joints),岩脈 etc




響螺石
斷掌石
較剪石背後嘅風化
僧人石
靈龜石
佛手崖
妹姐嘅綠豆沙好出名.................不過嗰日只得凍.............所以我叫咗紅豆麥米hk$15


reference reading

-香港地質志website
之後我網上搵到有另1個由岩石保育ching嘅導賞介紹

最近我發現有位ching行蒲台島...................有條比較interesting嘅路線...................行埋牛湖頂同棺材石
https://timhiking.com/blog.php?d=200130

沒有留言:

張貼留言