2019年11月19日 星期二

美孚鍾山台 --> 城門水塘

nov 17, 2019 (sun)..............約友人去行山.................因為我哋2個都唔喺山友............我問另1個友人建議唔太難嘅路線.............跟佢路線............但尾段唔識路甩咗..............我哋自己就跟路牌去咗城門水塘

(美孚 ~ 鍾山台 ~ 蝴蝶谷 ~ 接收水塘 ~ 石梨貝水塘 ~ 九龍水塘 ~ 城門水塘)

由美孚mtr外開始..............都要行好1段路先到鍾山台...............初時我哋搵唔到鍾山台.............要問街坊..............友人就上you tube搵片.............行咗2次屈頭路先去到

頂,友人又話d monkey唔近嘅??.............路邊就喺囉喎??!!............之後on and off喺公園裡嘅馬路邊都有....................臨尾去搭小巴嗰段路.................有1隻仲作勢兇我................因佢知我驚~~~

宜家先知香港有戰地遺跡徑.................我竟然喺呢段無難度嘅路上拗咗1嘢................因無專心行,諗咗其他嘢.............我即時跪咗喺地..............右腳眼好痛................不過自己撐得番起身.................隔咗好1陣痛楚-輕咗...............但知道唔可以再行太耐喇............右腳眼嘅joint位有d撬撬哋.............第2日轉鬆吓佢............後來有click 1聲.............宜家佢變成我嘅傷患...........好多時郁吓佢都好易會click 1聲.............行得勁時佢會有隱隱痛

1場嚟到城門水塘................就行到水壩為止.............之後去排小巴落荃灣

沒有留言:

張貼留言