2019年11月13日 星期三

玉桂山+鴨脷排

nov 10, 2019 (sun)..............1行6人嚟行...............挑戰傳聞中有難度嘅路線....................領隊事前已提1定要戴手套..................我唯有去買對勞工手套頂住先..................由利東邨巴士站邊起步

我鍾意友人們影嘅相多d..................👇用咗好多

領隊有悉心安排我哋6個人嘅排位..................比較弱嘅 (eg我)會夾喺比較勁嘅友人中間

去到頂啦...................我哋圍住條pole玩咗好耐影造型照...............hahaha

之後要落山..................我著住對跑鞋落.................唔跣c都執番身彩~~~~因為不停影影影...............好耐都未落到掗0位...............hahaha

再向鴨脷排燈塔進發.................有d爆林feel...............最後我哋喺燈塔下野餐................友人好癲.................原來捧咗支白酒嚟...............勁!!

回程剛好遇正日落..............我哋不停集體照...............輪流單人照...............真喺玩到天黑先落番利東巴士站

最後我哋去咗鴨脷洲大街熟食中心樓上食dinner.............book唔到想食嘅珠記............呢間仲有位.............再落去街巿買海鮮比佢+工煮…………不過佢哋真喺唔擅長煮海鮮.............全部海鮮蒸到overtime


沒有留言:

張貼留言