2018年9月10日 星期一

大光大水canada (sep 22 - oct 8, 2017)/ day 7

day 7行程 - sep 28, 2017 (thu)

today's highlights : blachford行山, 日落

早餐

呢度位置偏僻.............資源有限.............不能要求好豐富嘅早餐............所以都ok


每日rundown

只要每朝嚟睇呢個入門口嘅黑板............就會知道core information


lunch

+拿大食到嘅蔬果............就算無機都好.............喺新鮮同味道rich,有點甜...........好有質素...............因為友人讚佢個homemade maple butter好好味...............所以我都破少少戒食咗.............真喺好好味呀!!!!...............好香maple味~~~


hike

7公主介紹secret lookout易行又靚..................所以我哋揀呢條...............由剛剛嚟到嘅台灣volunteer職員帶..............沿途有導賞.............不過太耐之前.............d植物名稱............有d植物點解要影咁多張...........3款野生berries喺咩味.................我都唔記得晒...............hahaha!!
 

 dinner



日落

食完dinner.............話仲有機會睇到日落.............友人們無興趣.............我自己1支箭咁去咗tipi位睇.............但快得滯............除咗相機..................又無帶電話又無攞電筒...............所以我都要喺天變黑前去返main lodge...............好彩撤退時遇到2個7公主成員...............我即刻跟番佢哋................繼續喺tipi睇到1齊走~~~


今日極光指數



main lodge外極光

雖然今晚kp有6..............但喺時不與我.............琴晚精彩好多.............守到好似~3am..............收隊

沒有留言:

張貼留言