2018年9月6日 星期四

大光大水canada (sep 22 - oct 8, 2017)/ day 5

day 5行程 - sep 26, 2017 (tue)

today's highlights : dancing moose cafe --> subway --> yellowknfie cityhall --> 極光感召

早餐


















名稱 : dancing moose cafe
地址 : bayside bed & breakfast
電話 : 1 867 669 8844
收費 : 住房包埋
純個人整體評價 : very good

難得今日唔洗轉酒店..................所以瞓晏d先出嚟食早餐...................佢嘅早餐喺比你喺佢個menu度任揀..............並唔喺standard cheapy早餐.....................多選擇,有質素

*menu

*店內環境


late lunch


















名稱 : dancing moose cafe
地址 : bayside bed & breakfast
電話 : 1 867 669 8844
收費 : ?
純個人整體評價 : good

食完早餐之後..................我又返入房瞓過................其實都sleep唔到...............只喺賴喺張床度咩都唔做..................wanna stay v lazy today...............macau fd就走咗出去搵到個glass workshop上..............好似整咗隻杯.............佢嘅lunch last order喺3:30pm


dinner





名稱 : subway
地址 : 5103 50 St, Yellowknife, Northwest Territories, X1A 2P1, Canada
電話 : +1 867 920 2727
營業時間 : ~07h00 to 21h00
website : nil
book via : n/a (just walk in)
收費 : cad 17.25
純個人整體評價 : fair

本來想walk in食非洲菜…………點知佢爆晒客..............唔接新客...............兼且早收...............附近食肆唔多..............唯有食呢間連鎖快餐..................本來想hea耐d.................之後行去cityhall等極光.................不過佢收9pm


今日極光指數



試捕極光

食完dinner後..............行到嚟cityhall都喺<9:30pm...............無嘜跡象有極光..............我哋連續3晚夜瞓...................大家都好倦................收隊返歸~~~


極光感召

瞓到~1:40am...............我突然醒晒................落床揭開個窗紗睇.................外面有d光................好似有料到..............我無著厚褸就出咗去balcony................原來住對面嘅2個香港女仔喺度影緊.................我入房著厚褲,褸同帶相機出嚟................但唔想吵醒macau fd...............所以無開燈搵腳架喺邊

今晚嘅極光落得好低.................抬頭睇住佢哋好似跌緊落嚟我塊面咁....................好近...........好震撼................無腳架下只可以影成咁...............2個女子都有幫我用佢哋相機影.............之後好快手咁e咗比我

大約睇咗10 mins左右...............極光就停咗................返入去lounge坐..............吹吹水.................佢哋話今日下晝見到我個fd自己坐喺大廳睇書...............以為我自己出咗去................其實我喺房.............友人唔想騷擾我瞓...............所以出去大廳睇書

佢哋仲請我食車厘茄.................原來佢哋喺最後1晚喺黃刀.................而且會坐好早機走...............所以佢哋就盡地唔瞓博埋呢晚.................佢哋話今晚極光好似>11pm發功..............中間停吓

我叫做好彩睇到10 mins...............之後去blachford住.................d人均話今晚好勁好靚.............連當地人都睇到嘩嘩聲~~~你估佢唔到................今晚嘅kp只喺3咋~~~~

沒有留言:

張貼留言