2018年9月9日 星期日

大光大水canada (sep 22 - oct 8, 2017)/ day 6

day 6行程 - sep 27, 2017 (wed)

today's highlights : dancing moose cafe --> blachford睇極光

早餐


















名稱 : dancing moose cafe
地址 : bayside bed & breakfast
電話 : 1 867 669 8844
收費 : 住房包埋
純個人整體評價 : very good

今日試吓呢個vegan choice...............macau fd就叫omelette


入blachford

達人提議呢間郊區resort............佢話jetour有個+拿大極光瀑布豪華團 (16日)要$10萬/人............喺黃刀,個豪華團都喺住呢間咋.............我問達人"喺咪想帶我哋衝出$10萬"................hahaha.................佢想試吓去郊區,1個無光害嘅地方睇極光..............咁就豪1次

喺bayside b&b都望到air tindi...............我同macau fd拖喼慢慢行過去air tindi - old town (23 mitchell drive, yellowknife, nt, canada)坐小型飛機..............我都喺第1次坐小型飛機...............仲巧遇jetour嘅9位富貴團友...............同我哋1樣住2晚

先喺office聽briefing...............我哋要坐~25 mins小型飛機先到blachford

為咗爭取好位影相...............我同友人們講我自己上機先搵靚窗口位...............要快過富貴團友............佢哋1團10人

我成功坐到第2排單邊窗口位 (1排座位喺1, 2 setting)..............macau fd坐到我後面...............我喺機上只專心影影影.............無留意喺後面發生咩事.................兼且機內都嘈螺旋槳聲…………機上有ear plug offer…………落機後...............macau fd同我哋講..........佢隔離位富太除咗seat belt..............拎住單鏡反光機隊埋嚟佢窗口影...........成日吓吓用相機鏡頭隊喺佢塊面前...............所以有$$$$唔等於有品...............仲要行嚟行去..............影嚮成機人嘅安全 (成隻機嘅balance問題).............佢老公好似叫佢唔聽

blachford內嘅大部份職員都喺volunteer...........用工作嚟換取喺blachford食宿..............所以職員全來自5湖4海


住宿情況 (yellowknife - 4)




名稱 : blachford lake lodge
地址 : PO Box 1568 Yellowknife, NT X1A 2P2, Canada
電話 : 1 867 873 3303
入住時段 : 共2晚 (包每日3餐+來回小型飛機transfer)
room type : point cabin with shared bathroom
總收費 : cad 1,328.25/ 2 nites/ pax (incl 5% tax)
booked via : booking.com
屋內設施 : 好原始, 有火爐, 無電視, 無wifi
comment : 呢度成個山頭...............咁少房............所以超寧靜..............超有空間...............無光害
remarks : 

呢3d2n.............咁啱blachford全部住晒香港人...............除咗我哋同豪華團之外..............仲有7個女子 (我哋圍內叫佢哋做7公主).............佢哋nice d..........我哋成日坐喺佢哋隔離...............大家吹吓水............佢哋早嚟d...........比我哋住多好似2晚

overall

main lodge g/f

ladies washroom

環保toilet...............無得沖水............老實講.............揭開厠所板又聞唔到臭味喎..............built咗條好長嘅pipe通去好底.............所有大大小小全部直落深坑...............直接做肥料

 shower


main lodge 1/f
-有5間guest rooms...........無獨立toilet
-toilet同shower均1出嚟就喺..............都方便

shower

 toilet

tipi

point cabin

戶外toilet

lunch

1日3餐都喺要嚟返lodge內食................我1早就request咗vegan餐................所以比其他人............我會有額外+餸................佢嘅jam全homemade


dream catcher workshop

今日嘅興趣班喺教你整dream catcher..............美勞,針紙,烹飪..................全部我都唔掂................所以只可以出到咁嘅質素..............d同學仔比我+晒黑色面堅尼!!!!


hot tub

喺暖水嘅outdoor pool...............我1早就準備咗泳衣

叫友人幫我影手心心...........不過佢無見過sample photo............唔知我想要咩效果
理想

現實..................hahaha...............呢張心心內好清楚影到友人.................友人咁啱入咗鏡...............已經幫佢上咗黑色面堅尼~~~~~hahaha


dinner



極光攝影tutorial

今晚嘅興趣班喺教影極光入門


今日極光指數



cabin外極光

先喺自己個cabin外set腳架 (問blachford借,先到先得)影..................後來都幾勁喎................有唔少得嘅指定動作 - aurora dancing........大爆發時又喺影到爆晒光~~~~

達人影嘅


tipi (印第安人帳蓬)極光

之後我哋改去tipi嗰邊影..................影埋tipi.............張相會靚d............中間有得走入tipi取暖


sauna浴

由tipi返到cabin..............1打開門..................屋內熱到成個dry sauna房咁....................因為職員有入嚟幫我哋+木頭入火爐度燒...............佢放咗好多木入去

熱到1個點要煎皮...............大家都要除..............唔喺講笑..............我真喺有1刻衝動想換泳衣!!!..............個職員真喺大整古............放咁多木入火爐內~~~

唔記得邊個講.............."比咗咁多$$$$...............點解會攪到咁霉?"..............脫到不能再脫...........打開大門散熱..............好似d鄉下亞毛坐喺屋企門口抖涼................hahaha...............大家都笑到反肚...............都唔知要等幾耐先有得瞓

好似都要吹咗>1 hr先去到可接受嘅熱度..............我同macau fd瞓閣樓..............爬上去之後.............就上咗1堂science...............証實熱空氣向上升嘅原理.............閣樓仲喺好熱..............熱氣散唔到...............我努力趟開1/2邊窗口仔.................原來隻窗開咗.............+埋大門打開...............會trigger對流................有陣冰涼嘅風吹入閣樓..............可惜知得太遲

返上床............我發現張床濕咗...............因為我頭先將飲水壺放喺床上.............個蓋擰得唔實 (後來就知唔喺)..............張床又濕...............我要伸隻手放喺頭頂嘅1/2邊窗口仔去感受微涼嚟cool吓自己................又要撥住扇慢慢瞓~~~~

沒有留言:

張貼留言