2018年8月6日 星期一

sipadan+lankayan fun dive (jun 15 - 30, 2018)/ day 16

day 16行程 (last day) - jun 30, 2018 (sat)


last shot in lankayan

-1早去dive centre比tips
-睇住時間食完早餐.............因為1日只得1班7am船出島..............我諗住佢會好準時開...........1/2跑1/2行趕到埋去..........原來我喺第1個到
-我就喺碼頭附近影影影…………而will用水喉喺度淋緊花..............我行嚟行去..............差d淋到我...............我講笑 "i m waterproof"..............冷面笑匠開住水喉望住我"want to try"................hahaha
-開船前…………餐廳同dive centre有代表…………送我哋船
-我好鍾意呢個地方…………因為寧靜, 水靚, 景靚, 無嘜人, 好有空間…………1/2 full house就更好…………再少人d


airport transfer

個lankayan island dive resort package包埋送去sandakan機場............我以為要坐1 hr車...........其實~30 mins就到...............我問個司機是否terminal 1................佢話sandakan只得1個機場


購物篇

1) tattoo印水紙
-購自 : yubi so (harbour mall內)
-見到d pattern好靚呀.........我個肝唔好..........唔敢紋身...........唯有買2張頂住玩吓............@rm 4.71


上機

都喺要自助式print luggage tag..............今次好d有真人counter.............而且全條飛喺air asia...........confirm去到kk唔洗攞行李..............直接喺香港見

回程行李輕咗少少..............19.5kg


ak 9497 sandakan airport/ sdk (etd 12:40pm)去 kota kinabalu airport (bki)..............食番去程食嘅雞肉醬意粉.........我曾經問隔離食唔食..........不過佢拒絶咗我..........咁我自己食番囉~~~~

去到kota kinabalu airport/ bki (eta 1:25pm................坐咗~0.75 hrs)


轉機

無諗過轉機入候機室前............要再check hand carry luggage.........仲要2班差唔多時間departure嘅機................用同1個候機室............boarding人龍從無-過.............排我前面有個local女子.............我明明見佢有個細手拉喼+小背囊,扣住個頸枕............過完x光機..............佢掛住同x光機職員吹水............竟然無攞小背囊就走............我心諗喺我有幻覺............定佢有失憶?

我叫佢唔住.............去到落escalator..........佢sense到我叫佢.............我"your backpack is still up there"............真攪笑~~~~

ak239 (etd 4:20pm)

上到機..............有個香港人想叫我同佢朋友換位.............但佢1開口就同我講英文.............莫非我曬黑到好似local人咩?

又喺派番茄雞肉醬意粉

去到hong kong airport/ hkg (eta 7:15pm................坐咗~3 hrs)


總結
1) 今個trip我超級滿意.........返到香港都仲開心緊
-讚吓自己…………諗咗, 問咗, check咗, 計咗唔同組合..............做咗好多嘢先make decision…………fix呢個行程…………住宿安排喺越住越好…………最後execution好順利…………只喺長途車出現咗少少問題
-天氣晴 (只落過2次雨),無嘜點遇過流
-我想要嘅嘢.................全部達標......................去sipadan睇大嘢 (魚群又多又大,見龜見shark如家常便飯),…………lankayan睇細嘢 + 海龜孵化 (有好多唔同嘅nudibranch)…………lankayan resort喺我鍾意嘅環境…………心靈retreat.................relax到自己…………個人開心番晒............叉滿電
-今次喺lankayan好少人潛…………原來我揀咗佢哋嘅淡季嚟………………peak喺8,9月
-撇除搭機嘅日子…………14日裡面潛足11日…………做咗30個dives…………原來都幾癲吓..............今次連潛7日先有break…………我body有d過勞..............頂我唔順~~~~
-水底相今次突然影得好 (我自己覺得好啫)…………好多相都揀得落手…………我今次勁鍾意show d佳作比人睇…………都有比人讚架…………yeah!!!
-可以有好多時間做meditation…………尤其喺lankayan…………meditation嘅質素都穩定d
-遇到嘅人都好nice…………吹得幾句
-跌咗幾次嘢都執得番...................hahaha
2) 好多動物相caption有埋佢哋個名…………呢個就要衷心鳴謝shad肯逐張答我…………返到香港…………我喺fb老昆問同佢玩唔玩marine life quiz (其實佢都知我想問嘢).................hahaha............仲肯大方share佢識嘅嘢......................每日問幾張…………我煩足佢1個week有多…………佢超好人.............我超感激!!!
3) 今個trip之後…………我更清楚以後嘅dive trip點plan.…………點樣可以令個海make me born again!!
最多連潛5日就要抖1抖…………之後要+個relax嘅靚酒店 (有nature原素更佳)住幾日作結尾
4) 今次之後…………我嘅藍毒又深咗…………聽住”深藍”首歌好啱feel
"人放鬆的躺, 浮泊於這深深的藍光
連同著我美夢, 帶到最寂靜那方
仍浮沉著希望, 從你懷內可找到美妙感覺
也許一天我變做魚, 活在你內
把心釋放"
https://www.youtube.com/watch?v=z2gmZ_T_210
5) 忽有奇想…………我同其他潛友交流…………問佢哋最鍾意嘅dive sites…………咁我嘅dive sites wish list就會widen好多...............知多d香港人熟悉以外嘅潛點
6) 我應該要改善吓個踢fin (richard除咗影相............仲拍咗1條video..................裡面掃到我踢fin.........超核突)............同埋泳術 (險些遇溺)............仲有浮潛…………hahaha
7) 之前嗰d落海trip…………我都好緊張個m期on唔on time…………出發前唔好野到感冒/鼻塞…………否則都唔洗潛…………所以反而就更野到感冒/ m遲咗嚟
今次出發前心情放鬆…………身體1切順利…………由香港搭飛機開始已不停影…………好似以前去旅行咁…………所以先寫到咁detail…………以前嘅"油雞"質素返番嚟
8) 越去得多dive trip.........越覺得我喺屬於個海

沒有留言:

張貼留言