2018年8月30日 星期四

大光大水canada (sep 22 - oct 8, 2017)/ day 1

day 1行程 - sep 22, 2017 (fri)

today's highlight : vancouver steam clock --> canada place

hong kong station airport express check in counter

因為喺下晝機....................所以1早帶埋行李去咗香港站in town check in..............當時我未知唔喺全部airlines都會有counter喺香港站..............幸好air canada都算有scale...........有個check in counter
http://www.mtr.com.hk/en/customer/services/checkin_info.html


sim card activation

3嘅職員話張card要離港前先activate........我未試過要先activate..........所以lunch時再去多次3舖頭............叫番上次賣咭比我個男仔攪咗佢...........只要見到有text message收到就得.........之後再換番我本來嘅sim card..............唔該晒~~~


機鐵

食完lunch..........................坐大廈shuttle bus去中環站...............就去搭機鐵


上機

cx0838 (etd 4:20pm)

我第1次坐premium econ (可以entitle 2 x check in luggages @25kgs)...........個位喺大些少............重點喺個seat可"i"後d..........當然無b class可以做到180度啦..........但對長途機嚟講...........已叫舒服好多..........仲有喺餐飲會好過econ些少...............有個amenity bag送...............呢個amenity bag有pattern.............好靚呀,又實用,之後嘅旅行,我拎咗嚟做銀包~~~~澳門之友就全條飛坐air canada..............air canada個amenity bag好唔presentable!!!

1早揀咗veggie vegan meal...............原本個menu食呢d

有2餐食

去到vancouver機場 (yvr) (eta 1:15pm...........坐咗~12 hrs)

之後去clear custom.............完全無真人custom counter............大家排長龍...............行埋去自助機.............喺screen度篤篤篤...........答1堆問題就得..............所以passport都無"給"到+拿大印...........去咗+拿大都無人知~~~~~


lunch

喺機場我已好肚餓................我要食咗個3文治先 (cad 3.49)走


free shuttle to hotel

我book咗間有free airport shuttle service嘅酒店.............大約有20間酒店提供免費shuttle service往返機場...............如要聯絡酒店.............有個電話亭比你直打direct code.............要30 mins先有1班

*到咗酒店後................司機主動問客人攞tips............我無+幣散紙..............佢港紙都照殺...........仲cheap到問我等於幾多+幣.............嫌我hk$20太少...............被迫比張hk$50佢*


住宿情況 (vancouver)



名稱 : accent inns vancouver airport
地址 : 10551 St Edwards Drive, Richmond (British Columbia), V6X 3L8, Canada
電話 : 1 604 273 3311
入住時段 : 共1晚 (唔包早餐)
room type : 2 queen beds
總收費 : cad 148.11/ 1 nite (incl 15% tax)
booked via : booking.com
屋內設施 : 所有基本設備都有…………仲有熨衫板
comment : 光猛,乾淨,張床舒服
remarks : 

澳門之友遲我幾個鐘到vancouver…………都喺遇上同1個司機…………meet up時佢話我知個cheap精問港幣兌加幣喺幾多…………仲同我個friend講咗好多佢嘅私人嘢…………包括已離婚,有個仔,有個黑龍江女友 (唔靚,但gd body)


vancouver skytrain

我settle down之後......................就準備出城行吓....................之前email酒店.................佢哋話可以坐佢哋去機場嘅shuttle bus...............要求喺bridgeport skytrain站落................但由機場去酒店嗰段................就會直去,不設中途站上車返酒店
都喺cheap精on duty................等開車時................我哋有吹水................講下黃刀鎮.............佢好似都有去過................佢drop off我之後...............好盡責咁同我落車................講解得10分清楚個站喺邊.............邊個方向先啱等等...............仲問我攞fb account..............叫我send d黃刀相比佢...............naive嘅我相信,交換咗fb account................笑話故事喺總結篇先講~~~~~

ticket好似計zone.............都搭咗幾次,我都喺唔知點買啱ticket.................第1次搭.............要出閘時...............佢不停出紅色交叉,唔開閘....................迫我補票後先出得...............呃人$$$$.................返酒店嗰程....................佢又唔洗我補票


tea



名稱 : purebread
地址 : 159 West Hastings Street, Vancouver
電話 : +1 604 563 8060
營業時間 : 08h00 to 18h00 (mon-sun)
book via : n/a (just walk in)
收費 : cad 15.80 
純個人整體評價 : fair與good之間

澳門之友未嚟到................食住先 :

1) vegan coconut banana loaf
-呢個moist度gd,鬆
-印象中喺好味,sorry已近1年前嘅事…………記唔到detail嘅味道

2) vegan orange drizzle
-印象中面嘅sugar glaze比較多…………所以甜咗d

*店內環境


vancouver街景



canada place

食完個tea…………去canada place hea…………喺呢度meet澳門之友…………黃刀鎮呢part旅程…………佢喺我嘅主打travel leg…………明天再有2個食友join

2017喺+拿大嘅150週年…………所以去national park好似免費


dinner



名稱 : the old spaghetti factory
地址 : 53 Water Street, Vancouver, V6B 1A1
電話 : +1 604 684 1288
營業時間 : 11h00 to 23h00 (mon-thu); 11h00 to 23h30 (fri-sat); 11h00 to 22h30 (sun)
book via : n/a (just walk in)
收費 : cad 11.02/ head (ie total cad 22.05) 
純個人整體評價 : fair與good (計埋價$$$$因素)之間

揀咗呢間比較多人等................都排咗30 mins................叫咗 :

1) 湯 (免費)

2) vegetarian lasagna (cad 14.75)
-four cheeses, spinach, mushrooms, green peppers, julienne carrots, onions and a garlic marinara sauce served over layers of spinach lasagna noodles

3) sauteed mushrooms (cad 6.25)
-1/2 pound of fresh whole mushrooms

*overall comment : 多謝友人陪我食齋…………今餐呢個價$$$$.............仲平過我餐tea…………味道叫收貨架啦.................印象中略鹹咗少少
*店內環境


steam clock日與夜

舊年原來喺steam clock嘅40嵗生日.................所以佢頭頂縛住波波...............每逢30/ 60 mins...............就會有音樂.............出蒸氣同鳴聲..............幾多點就鳴幾多吓聲...............所以成日都有人圍住影相


vancouver airport taxi

之後我哋坐番skytrain去yvr airport站................因為明日早機..................唔想等1/2鐘shuttle bus先返到酒店.....................於是我哋決定坐taxi...................1上車................佢話唔用meter..............standard收cad 20..................我已經唔老泥..............覺得又遇上1個不誠實司機...............但夜mount mount...............我哋都照比啦

後來達人幫我哋check到vancouver機場的士喺計zone..............唔睇meter.................所以收flat rate................ic~~~嗰晚我哋唔喺遇到黑的~~~~

沒有留言:

張貼留言